Stefanie's POV
2 χρόνια μετά...
Lexi: Τίτα Τίτα εγώ βήκα! Μας φωνάζει χαρούμενα ενώ τρέχει στο σαλόνι. (Είναι δυόμισι πλέον)
Alexa: Τι βρήκες καμάρι μου? Για να δω!
Lexi: Όσι πάλεις μαμά εσύ μένα μου μπαμπάς έζωσε παίτσω 'γω! Λέει καθώς κάτι κρύβει πίσω από την πλάτη της.
Alexa: Δεν στο παίρνω ρε παιδί μου να δω τι είναι θέλω α πα πα πα!
Caleb: Γιατί λες ψέματα βρε ζουζούνι? Αφού ο μπαμπάς δεν σου έδωσε τίποτα. Την ρώτησε καθώς την σήκωσε στην αγκαλιά του και εκείνη γελάει.
Lexi: Τι είναι ατό? Ρώτησε ενώ έδειξε το άλμπουμ με τις φωτογραφίες που κρατούσε στα χεράκια της τόση ώρα.
Caleb: Μανιτάρι μαγικό! Της λέει περιπαιχτικά.
Lexi: Ασύ βεβέβεις μένα μου κακό! Του είπε θυμωμένα.
Stefanie: Ηηηηη σε κοροϊδεύει παιδί μου? Κάτσε να τον μαλώσω εγώ τώρα! Της είπα και καλά σοβαρά.
Lexi: Ναι τσύλο φάει!
Stefanie: Α με φυσικά και θα φάει ξύλο! Ακούς εκεί να κοροϊδεύεις το παιδί Caleb! Δεν ντρέπεσαι λίγο?
Lexi: Ντέπεσαι λίγο? Επαναλαμβάνει.
Caleb: Ντρέπομαι ντρέπομαι ζητώ ταπεινά συγγνώμη υψηλότατη!
Alexa: Ναι ναι για έλα εδώ βρε τέρας που σε κοροϊδεύουμε κιόλας! Της είπε και εκείνη κατέβηκε από την αγκαλιά του Caleb και πήγε και κάθισε στα πόδια της μαμάς.
Lexi: Μίμωσες μαμά?
Alexa: Όχι ζωή μου δεν θύμωσα. Της είπε χαμογελώντας. Θες να δούμε τις φωτογραφίες που έχει μέσα αυτό?
Lexi: ΝΑΙΙΙΙΙ! Σχεδόν ούρλιαξε.
Theo: Σιγά ρε σιγά! Σε άκουσε όλο το τετράγωνο! Είπε γελώντας μόλις ήρθε από την κουζίνα και κάθισε δίπλα μου.
Stefanie: Σταμάτα μπαμπά δεν ξέρεις εσύ! Καλά δεν τα λέω Lexi? Του έκανα παρατήρηση και καλά.
Lexi: Ναι! Ζούμε φιφίες τώλα μαμά?
Alexa: Ναι δίκιο έχεις μας διέκοψαν! Της απάντησε καθώς άνοιξε το άλμπουμ και ξεκίνησε να ξεφυλλίζει τις φωτογραφίες.
Lexi: Ατός είναι μαμά? Είπε δείχνοντας με το χεράκι της κάποιον από την φωτογραφία υποθέτω.
Alexa: Ποιος είναι αυτός? Ρώτησε και εκείνη κούνησε καταφατικά το κεφάλι της. Αυτός είναι ο θείος Klaus μωρό μου έχεις πολύ καιρό να τον δεις για αυτό δεν τον θυμάσαι. Είπε μαλαγχωλικά.
VOUS LISEZ
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...