Κεφάλαιο 113

41 8 40
                                    

Caleb's POV

Αρχίζω να ξυπνάω! Δεν το πιστεύω ότι μου έσπασε τον λαιμό!

Alexa: Επιτέλους ξυπνήσατε!

Caleb: Που είναι η Stefanie? Αναρωτήθηκα αφού σηκώθηκα ξανά όρθιος.

Alexa: Δεν ξέρω αλλά πρέπει να την βρούμε! Μας λέει ενώ φαίνεται πολύ αγχωμένη.... Παρά πολύ αγχωμένη.

Theo: Γιατί? Τι έγινε?

Alexa: Δεν ξέρω αλλά κινδυνεύει!

Caleb: Και από που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα?

Alexa: Απλά το ξέρω!

Theo: Αν κινδύνευε αντί να μας προσβάλει θα μας το έλεγε οπότε δεν νομίζω.

Caleb: Συμφωνώ μαμά! Κάνεις λάθος αποκλείεται και κινδυνεύει.

Alexa: Δεν είμαι τρελή! Πρέπει να με πιστέψετε! Τα μάτια της! Είδατε τα μάτια της? Ξέρω πολύ καλά το βλέμμα που μας κοιτούσε...

Caleb: Το μίσος εννοείς? Την διέκοψα.

Alexa: Τι? Όχι! Ξέρω αυτό το βλέμμα πολύ καλά! Χρειάζεται βοήθεια! Είμαι σίγουρη πως ετοιμάζεται ή έχει ήδη κάνει κάτι στην προσπάθειά της να προστατεύσει κάποιον.

Theo: Ποιον να προστεύσει ρε αγάπη μου τι λες?

Alexa: ΔΕΝ ΞΈΡΩ! Φώναξε αγανακτισμένη και έσπασε ένα πιάτο που βρήκε μπροστά της. Είχε σημάδια στους καρπούς της! Η ίδια ισχυρίστηκε πως τα έκανε μόνη της αλλά είμαι σίγουρη πως δεν τα έχει κάνει μόνη της. Πρέπει να την βοηθήσουμε! Μας είπε πιο ήρεμα αυτή την φορά.

Caleb: Εντάξει σε πιστεύουμε! Της είπα καθώς σκούντηξα τον μπαμπά και της γυρίσαμε για λίγο την πλάτη. Την πιστεύεις? Του ψιθύρισα.

Theo: Μεταξύ μας τώρα απλά πιστεύω πως αγχώνεται υπερβολικά χωρίς λόγο αλλά καλού κακού πρέπει να το τσεκάρουμε αυτό που λέει!

Caleb: Συμφωνώ!

Alexa: Τι συζητάτε? Δεν με πιστεύετε έτσι?

Theo: Δεν είναι αυτό απλά πιστεύουμε πως υπερβάλεις λίγο!

Alexa: Γιατί κάθε φορά που λέω κάτι κανείς δεν με πιστεύει?

Caleb: Γιατί είναι λιιιγοοο παρανοϊκά αυτά που λες τώρα?

Alexa: Δεν είναι παρανοϊκά! Είναι η πραγματικότητα! Πρέπει να κάνουμε κάτι!

Theo: Έχεις τον λόγο μου πως θα το ψάξουμε καλά το θέμα δεν θα το αφήσουμε έτσι προς το παρόν πρέπει να ηρεμήσεις λίγο όμως!

 Forever does not last foreverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora