Κεφάλαιο 118

42 8 52
                                    

Stefanie's POV

Theo: Εδώ λέει πως καταλάθος από την τσάντα της Rebekah έπεσε ένα έγγραφο σαν αυτό που έκαψε ο Klaus! Έχει πάνω τέσσερις υπογραφές όμως και όχι τρεις.

Allison: Σε ποιόν ανήκει η τέταρτη υπογραφή που έλειπε?

Stefanie: Του θείου Kol είναι? Ρώτησα φρικαρισμένη μόλις κοίταξα την φωτογραφία που κοιτούσε ο μπαμπάς.

Caleb: Αποκλείεται! Μάλλον δεν βλέπεις καλά!

Theo: Όχι αυτή είναι ξεκάθαρα η υπογραφή του Kol. Δεν θα πεις κάτι? Ρώτησε την μαμά που δεν μιλάει.

Alexa: Δεν θέλω να πάω εκεί μέσα Theo! Είπε βουρκωμένη.

Isaac: Τότε δεν θα το κάνεις!

Stefanie: Έχω μπερδευτεί πως μπορούν να κάνουν κάτι πάρα την θέληση της αφού είναι ενήλικη? Εξέφρασα την απορία μου.

Paul: Εύκολο απλά οι συγγενείς της λένε πως δεν πάει καλά στα μυαλά της και ότι είναι επικίνδυνη ή για κάποιον άλλο ή για τον εαυτό της.

Olivia: Γιατί δεν παίρνουμε τηλέφωνο τον Kol να δούμε τι έγινε? Πρότεινε.

Allison: Συμφωνώ! Εσύ θα τον πάρεις Alexa! Της είπε και εκείνη πήρε το κινητό της από τον μπαμπά και κάλεσε τον αριθμό του θείου και μετά έβαλε ανοιχτή ακρόαση.

Μετά από λίγο το σήκωσε...

Kol: Ναι! Τι έγινε νυχτιάτικα όλα καλά?

Alexa: Kol θέλω να σε ρωτήσω κάτι!

Kol: Λίγο έλεος ρε μικρή δεν μπορεί να περιμένει μέχρι το πρωί? Κοιμώμουν και κατατρόμαξα νόμιζα πως κάτι θα έγινε!

Alexa: Είναι σημαντικό!

Kol: Άντε πες το αν είναι σημαντικό!

Alexa: Γιατί υπέγραψες?

Kol: Τι υπέγραψα μωρέ? Τι λες?

Theo: Το χαρτί του Elijah ρε Kol γιατί το υπέγραψες?

Kol: Αυτό δεν το έκαψε ο Klaus?

Caleb: Ναι δεν βοηθάς όμως θείε! Το υπέγραψες ναι ή όχι?

Kol: Εδώ δεν το ήξερα καν ρε πως θα το υπέγραψα?

Stefanie: Αφού είδαμε τον την υπογραφή σου!

Kol: Καλά βλαμμένο είσαι και εσύ αφού σου λέω δεν το έκανα εγώ! Επιμένει.

Alexa: Τον πιστεύω! Είπε κοιτάζοντας προσεκτικά το κινητό της. Εγώ την πλαστογραφούσα καλύτερα πάντως στο δημοτικό και στο γυμνάσιο!

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now