Κεφάλαιο 135

57 7 44
                                    

Stefanie's POV

3 μήνες μετά...

Από πού να αρχίσω?

Λοιπόν πέρασαν εφτά μήνες από τότε που έπιασα τον Paul να φιλάει την Alice και μπορώ να πω πως αφού ηρέμησα λίγο ξεκαθαρίσαμε την κατάσταση και τώρα είμαστε και πάλι μαζί αλλά με τον όρο να μην έχει επαφές με την Alice. Κακό το ξέρω αλλά δεν φταίω εγώ.

Τέλος πάντων συνεχίζω.

Ο Caleb προσπαθεί να διαχειριστεί τον Ryan και την Jessica αλλά γενικά είναι καλά όπως και η Ειρήνη.

Η Olivia πέρασε μια πολύ δύσκολη φάση γιατί δεν της άρεσε που έγινε βαμπίρ. Και αποφάσισε μαζί με τον Ian να ξανά προσπαθήσουν το μεταξύ τους.

Από την άλλη εγώ για τον Sebastian ξέρω απλά πως δεν είναι καλά ψυχολογικά και αυτό από τον Paul που βρίσκονται μια φορά στο τόσο γιατί αν τον πετύχει ο θείος ή ο μπαμπάς μου πουθενά είναι νεκρός.

Επίσης ο θείος Kol έπεισε τον θείο Klaus να βγάλει τα στιλέτα από την θεία Bex και τον θείο Elijah οι οποίοι ζήτησαν συγγνώμη για ότι έκαναν ενώ συγγνώμη ζήτησε και η θεία Elena αλλά ο θείος Damon της είπε πως δεν θέλει ούτε να την βλέπει στα μάτια του.

Καιιι τα καλά νέα πριν από δύο μέρες γεννήθηκε η μικρή μου αδερφούλα και είναι σκέτη γλύκααα. Ανυπομονώ για αύριο που θα έρθει στο σπίτι μας. Τώρα έχουμε έρθει να την δούμε και είμαστε μέσα στο δωμάτιο εγώ, ο Paul που αν ο μπαμπάς δεν ήταν τόσο χαρούμενος θα είχε πεθάνει, ο μπαμπάς, η θεία Allison με τον θείο Isaac και την Oliv, ο θείος Klaus με την θεία Caroline και η μαμά με την μπέμπα φυσικά.

Theo: Μου μοιάζει όμως! Ίδια εγώ είναι!

Klaus: Ο πατέρας σου αγάπη μου γλυκιά είναι χαζός ναιιι. Στον θείο Klaus μοιάζεις εσύ μωρό μου! Λέει στην μπέμπα παιχνιδιάρικα.

Stefanie: Τι λέτε καλέ? Σε εμένα μοιάζει δεν το βλέπετε?

Alexa Εγώ τίποτα ε? Φιλική συμμετοχή η Alexa! Μας λέει και καλά ενοχλημένη.

Theo: Εεε εντάξει ίσως μοιάζει και λίγο σε εσένα!

Stefanie: Πολύ λίγο όμως!

Isaac: Άμα σας πετάξει τίποτα στο κεφάλι τώρα δεν θα φταίει.

Caroline: Συμφωνώ!

Allison: Πείνασα! Πάω να πάρω τίποτα από την καντίνα εδώ από κάτω γιατί το φαγητό εδώ μέσα δεν τρώγεται.

Alexa: Να έρθω? Ούτως ή άλλως κανένα δεκάλεπτο θα κάνουμε δεν αργήσουμε και ο Klaus από ότι βλέπω τα πάει μια χαρά με τη μικρή. Ναι από ότι καταλάβατε την έχει ο θείος αγκαλιά και αρνείται να την αφήσει.

 Forever does not last foreverOnde histórias criam vida. Descubra agora