Κεφάλαιο 4

103 11 14
                                    

Caroline's POV

Ακόμη στο νοσοκομείο...

Πως έγινε αυτό? Δεν... Δεν πρόλαβα να της πω ούτε αντίο. Όλοι κλαίνε.

Caroline: Πρέπει να πάμε στην σχολή! Πρέπει κάποιος να βρει τρόπο να το πει και στον Kol με την Davina! Κατάφερα να ξεστομίσω.

Theo: Τι θα πω στα παιδιά μου? Αναρωτιέται δυνατά. Τι θα τους πω όταν με ρωτήσουν που είναι? Πως θα τους πω ότι όλοι ήμασταν εκεί αλλά κανείς δεν μπορούσε να την σώσει?

Hayley: Σε καταλαβαίνω! Όλοι το ίδιο νιώθουμε! Προσπαθεί να τον παρηγορήσει!

Theo: Όχι δεν με καταλαβαίνεις! Κάνεις δεν με καταλαβαίνει! Δεν έχασα απλά την σύζυγό μου! Έχασα την καλύτερη μου φίλη, τον έρωτα της ζωής μου και την μάνα των παιδιών μου ταυτόχρονα! Λέει κλαίγοντας ενώ ο Klaus έκανε κάτι που δεν περίμενε κάνεις. Σηκώθηκε πάνω και τον αγκάλιασε.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Stefanie's POV

Stefanie: Χαχαχα ναι το θυμάμαι! Λέω στα παιδιά γελώντας καθώς κάνουμε βόλτες στην σχολή.

Caleb: Οι γονείς μας είναι αυτοί? Είπε σε εμένα και την Oliv.

Olivia: Ναι αλλά που είναι η θεία Alexa? Απόρησε.

Μόλις μπαίνουν μέσα παρατηρώ πως όλοι κλαίνε και ο μπαμπάς με την θεία Allison έχουν αίματα στην μπλούζα τους.

Caroline: Πάω στον Kol! Ανακοίνωσε.

Hayley: Εγώ στην Davina και την Hope! Ανακοίνωσε και εκείνη και έφυγαν.

Stefanie: Μπαμπά? Τι έγινε? Ρώτησα τρομαγμένη αλλά δεν μου απαντάει απλά με κοιτάζει παγωμένος.

Caleb: Που είναι η μαμά? Ρώτησε σαστισμένος μετά αλλά και πάλι δεν παίρνει απάντηση από κανέναν.

Olivia: Μαμά μπαμπά σας παρακαλώ πείτε μας τι έγινε? Ρώτησε πιο ψύχραιμα.

Theo: Έφυγε! Ξεστόμισε παγωμένος.

Stefanie: Τι? Ποιος έφυγε μπαμπά? Που είναι η μαμά? Ρώτησα ξανά.

Kol: ΌΧΙΙΙΙ! ΑΑΑΑΑΑ! ΛΕΣ ΨΈΜΑΤΑ! Ακούγεται ο θείος μου από επάνω καθώς και ένας ήχος σαν κάτι να σπάει.

Davina: ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Ακούστηκε και το δικό τους ουρλιαχτό λίγο μετά.

Stefanie: Τι γίνεται? Που είναι η μαμά? Επιμένω ενώ πλέον όλη η σχολή μας κοιτάζει.

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now