Κεφάλαιο 34

80 8 76
                                    

Stefanie's POV

Μόλις ήρθα στο σπίτι του θείου Elijah γιατί λέει κάτι με ήθελε! Μαζί μου είναι και η Olivia με τον Caleb. Η Oliv χτυπάει το κουδούνι!

Hayley: Ελάτε μέσα! Περάστε! Μας είπε μόλις άνοιξε.

Caleb: Τι έγινε πάλι νυχτικό? Λέει αγανακτισμένος.

Caroline: Χρειαζόμαστε απλά λίγη βοήθεια γιατί κολλήσαμε! Μας λέει γλυκά.

Stefanie: Τι είδους βοήθεια?

Olivia: Αν είναι να σκοτώσουμε κάποιον εγώ είμαι μέσα! Είπε ενώ κάθησε στον καναπέ.

Elijah: Πιθανότητα δεν θα σκοτώσουμε κανέναν! Είπε στην Oliv.

Όλοι (εκτός από εμένα τον Caleb την Oliv και τον θείο Elijah φυσικά): Να μιλάς για τον εαυτό σου! Πετάχτηκαν.

Olivia: Ωραία γουστάρω! Πείτε ποιον σκοτώνουμε? Ας μαζέψει κάποιος την ξαδέρφη μου παρακαλώ.

Klaus: Τον Lucien, την Aurora και τον Tristan! Της απάντησε.

Elena: Αν τους βρούμε ποτέ! Συμπλήρωσε.

Stefan/Rebekah: Σκάσε Elena! Είπαν και οι δύο ταυτόχρονα.

Kol: Μπορείς να φύγεις από το σπίτι μου? Μου χαλάς την ήδη χαλασμένη μου διάθεση! Λέει στην θεία Elena.

Elijah: Νομίζω έχεις μπερδευτεί λίγο αδερφέ! Αυτό το σπίτι είναι δικό μου και της Hayley! Τον διόρθωσε.

Kol: Το ίδιο μου κάνει!

Damon: Τι έκανες? Λέει εκνευρισμένος στον θείο Stef.

Stefan: Τι έκανα? Λέει μπερδεμένος.

Damon: Είχε μόνο ένα μπουκάλι και είπες το τελευταίο ποτήρι! Λέει πολύ εκνευρισμένος.

Stefan: Πες μου ότι δεν κάνεις έτσι για το μπέρμπον!

Damon: Φυσικά και κάνω έτσι για το μπέρμπον! Του είπε και πιάστηκαν στα χέρια για πλακωθούν στο ξύλο αυτή την φορά και όχι για να αγκαλιαστούν.

Όλοι τους κοιτάμε σοβαροί αλλά και την ησυχία χαλάει το γέλιο της θείας Bex και όλοι στρέφουμε την προσοχή μας επάνω της.

Rebekah: Συγγνώμη κάντε δουλειά σας! Λέει προσπαθώντας να συγκρατήσει το γέλιο της. Έχω ένα περίεργο déjà vu με αυτό! Συμπλήρωσε ενώ για δέκα δευτερόλεπτα έμεινε σοβαρή.

Kol: Θέλω και εγώ κάποιον να πλακώσω στο ξύλο! Λέει και μπλέκεται και εκείνος στο καυγά των θείων μου χτυπώντας όποιον από τους δύο μπει μπροστά του ενώ η θεία Bex σε λίγο θα κάνει κοιλιακούς από το γέλιο.

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now