Κεφάλαιο 129

55 8 50
                                    

Stefanie's POV

Stefan: Αποφεύγω το ανθρώπινο αίμα αλλά με εσένα λέω να κάνω μια εξαίρεση! Της είπε καθώς την κοιτάζει με εκείνες τις φλέβες στα μάτια του να είναι εμφανής πλέον.

Ειρήνη: Σε παρακαλώ μην την σκοτώσεις! Ξέρω πως ζητάω πολλά άλλα... Δεν μπορείς να μισήσεις αυτή που σε μεγάλωσε.

....

Stefan: Μόνο επειδή είναι η κόρη σου μπροστά! Αλλά τολμά να ακουμπήσεις την αδερφή μου και δεν θα σεβαστώ τίποτα! Της είπε σκληρά ενώ η Μαίρη σηκώθηκε ξανά όρθια γελώντας αυτή την φορά.

Stefanie: Το αστείο που το βρήκες? Την ρώτησα απότομα.

Μαίρη: Όπως είπα και πριν αυτό το παιδί δεν θα προλάβει να γεννηθεί! Εννοώ κοιτάξτε τι ταραχή της δημιούργησε απλά κάτι που είπα! Γιατί δεν το ρίχνεις? Έτσι και αλλιώς αργά ή γρήγορα θα αποβάλλεις!

Theo: Allison κάνε στην άκρη! Σήμερα δεν θα φύγει ζωντανή από εδώ μέσα! Λέει έξαλλος.

Alexa: Αυτό κάνεις? Προσπαθείς να με κάνεις να χάσω το μωρό μου?

Μαίρη: Ναι αλλά το εννοούσα πως ο Caleb είναι απλά ένα μπάσταρδο!

Klaus: Εντάξει αγάπη θα το αναλ- είπε και πήγε να σηκωθεί αλλά η μαμά τον διέκοψε κάνοντας του νόημα με χέρι της να μην μιλάει.

Alexa: Σε προειδοποίησα! Απάντησε στην Μαίρη. Ειρήνη φύγε σε παρακαλώ! Της λέει χωρίς να χάνει την οπτική επαφή με την Μαίρη. Τα μάτια της έχουν κάτι σκοτεινό ποτέ δεν την έχω ξανά δει έτσι ακόμα και εμένα τρομάζει αυτό το βλέμμα που ξέρω πως δεν θα μου κάνει κακό.

Ειρήνη: Αν φύγω θα την σκοτώσεις!

Theo: Θα την σκοτώσω έτσι και αλλιώς εγώ δεν χρειάζεται να βλέπεις όμως!

Ειρήνη: Μα- πήγε να διαμαρτυρηθεί.

Alexa: Νομίζω κάτι είπα! Η πρόθεσή μου δεν είναι να την σκοτώσω αλλά δεν υπόσχομαι κιόλας! Είπε και απλά η Ειρήνη με βαριά καρδιά έφυγε.

Damon: Ας την σκοτώσουμε να τελειώνουμε.

Alexa: Όχι! Αυτός είναι ο εύκολος τρόπος!

Paul: Ε ναι γιατί σε περίπτωση που δεν το ξέρατε το να πεθάνει κάποιος είναι ο εύκολος τρόπος από εδώ και πέρα.

Caleb: Και τι θα κάνουμε τότε?

Alexa: Kol έχεις ακόμα το ξόρκι που μου έκανε η Esther?

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now