Κεφάλαιο 27

56 6 46
                                    

Stefanie's POV

Stefanie: Καλημέρα! Λέω σε όλους αφού μπήκα στην κουζίνα για να φάω.

Theo: Καλημέρα! Μου είπε γλυκά.

Caleb: Καλημέρα μικρό! Μου είπε για να με πειράξει.

Allison: Βλέπεις πόσα σου έχω φτιάξει για να μην λες πως δεν σε προσέχω! Λέει γελώντας.

Stefanie: Βλέπω! Βλέπω! Της απάντησα και εγώ γελώντας. Που είναι η μαμά? Ρώτησα μετά.

Alexa: Βασικά είμαι εδώ! Μου είπε ενώ μπήκε και εκείνη στην κουζίνα.

Isaac: Πότε γύρισες δεν σε άκουσα!

Alexa: Τώρα μόλις! Μας απάντησε ενώ έκατσε να φάει πρωινό. Πολύ νόστιμο! Λέει μπουκωμένη.

Allison: Σ' ευχαριστώ! Της λέει υπερήφανα. Κάτω τα χέρια σου σου από τις κρέπες! Λέει στον μπαμπά.

Theo: Γιατί? Λέει ενοχλημένος.

Olivia: Γιατί θείε δεν έχει φάει κανείς άλλος και έχεις ήδη φάει δύο!

Alexa: Δεν πειράζει φάε την δικιά μου εγώ δεν θα την φάω! Του είπε λίγο απότομα.

Caleb: Καλέ ποιανού η καρδιά χτυπάει σαν τρελή? Λέει γελώντας.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

???'s POV

???: Ξέρω ακριβώς πως θα τους κάνω να το πληρώσουν το χθεσινό φιάσκο! Ή μάλλον ξέρω ακριβώς ποιος θα δεχτεί να μας βοηθήσει!

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

???: Ήρθες!

???: Δεν είχα και άλλη επιλογή! Λέγε τι θες? Μου λέει άγρια.

???: Ξέρεις εχθές έγινε μια μικρή μάχη και υπήρξαν μερικές απώλειες! Μια από αυτές ήταν και ξέρεις ο/η ......! Μου δείχνει εκνευρισμένος τα άλλα του μάτια. Δεν ήταν δικό μου λάθος φίλε αλλά του Raeken και της οικογένειάς του!

???: Θα του διαλύσω όλους! Μου λέει θυμωμένα και φεύγει. Τέλεια πάλι θα κερδίσω με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Stefanie's POV

Αφού σιγουρεύτηκα πως οι γονείς μου τα ξαναβρήκαν κάνω μια βόλτα σε κάτι ερημικά στενάκια! Μου αρέσει είναι η αλήθεια! Αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο τον Paul.

Μετά από λίγο το απαντάει.

Paul: Καλημέρα πριγκίπισσα!

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now