Stefanie's POV
Paul: Time out πριγκίπισσα! Μου είπε αφού εδώ και ώρα απλά βρέχει ο ένας τον άλλο.
Stefanie: Γιατί κουραστήκαμε Paul? Του λέω για να τον πειράξω.
Paul: Όχι απλά χρησιμοποιείς μαγικά για να με κάνεις λούτσα!
Stefanie: Λεπτομέρειες τώρα και εσύ ρε παιδί μου! Είπα γελώντας και μέσα σε δευτερόλεπτα είχα βρεθεί στο αέρα και μετά ολόκληρη μέσα στο νερό. Και ναι καλά καταλάβατε με πέταξε μέσα και τώρα κάθεται και γελάει ο ηλίθιος.
Paul: Την πάτησες πριγκίπισσα! Μου είπε χωρίς να σταματήσει να γελάει καθώς εγώ βγαίνω έξω.
Stefanie: Δεν. Είναι. Αστείο! Του είπα κοφτά.
Paul: Δεν είδες την έκφρασή σου για αυτό το λες! Μου λέει ενώ συνεχίζει να γελάει.
Stefanie: Ξέρεις τι είναι χειρότερο από το να σε ρίχνουν μέσα στην θάλασσα με τα ρούχα? Είπα χαμογελώντας πονηρά.
Paul: Τι? Μου λέει στην προσπάθειά του να σοβαρευτεί.
Stefanie: Αυτό! Του είπα γελώντας και του πέταξα λίγη βρεγμένη άμμο και να σημειωθεί πως είναι και ο ίδιος βρεγμένος.
Paul: Δεν το έκανες αυτό! Λέει έκπληκτος.
Stefanie: Και όμως το έκανα! Είπα υπερήφανα.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Damon's POV
Alexa: Έλα τώρα Damon μην το κάνεις αυτό!
Damon: Μην πεις λέξη παραπάνω! Της απάντησα εκνευρισμένος.
Stefan: Δεν σου φταίει η Alexa σε τίποτα! Αλλά ναι θα συμφωνήσω στο να μην πεις λέξη παραπάνω.
Alexa: Εγώ ήρθα εδώ γιατί δεν άντεχα με τους άλλους στο σπίτι μου να με πιέζουν όχι για να χωρίσει!
Damon: Θα φύγει από εδώ μέσα σήμερα! Τέλος! Είπα απόλυτος κλείνοντας μια βαλίτσα που πέταξα μέσα κάποια από τα ρούχα της.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Μερικά λεπτά αργότερα...
Εκεί που απλά καθόμαστε οι τρεις μας στο σαλόνι χωρίς να μιλάμε άκουσα κλειδιά στην πόρτα.
Elena: Γύρισα! Α από ότι βλέπω σοβαρεύτηκες και ήρθες από εδώ! Είπε στην Alexa αλλά εκείνη δεν της δίνει καν σημασία. Stefan τι είναι αυτή η βαλίτσα θα πας κανένα ταξιδάκι επιτέλους μπας και βρεις και καμιά κοπέλα αντί να είσαι κολλημένος με την νεκρή γυναίκα σου?
CZYTASZ
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...