Κεφάλαιο 21

73 8 64
                                    

Stefanie's POV

Ο Paul με περιμένει στην γωνία οπότε μπήκα στο αυτοκίνητό του με νεύρα.

Stefanie: Δεν με νοιάζει που θα πας απλά πάρε με από εδώ τώρα! Του λέω εκνευρισμένη.

Paul: Έι έι έι! Τι έγινε πριγκίπισσα? Με ρώτησε μιας και ήμουν απότομη.

Stefanie: Απλά ξεκινά θέλω να φύγω όσο πια μακριά γίνεται από εδώ! Συνεχίζω.

Paul: Έχει να κάνει με τον θείο σου? Με ρώτησε μετά με ενδιαφέρον.

Stefanie: Όχι με τους γονείς μου που δεν καταλαβαίνουν τίποτα! Του απάντησα και εκείνος ξεκίνησε με το αμάξι.

Paul: Πριγκίπισσα αν κάτι μπορώ να καταλάβω είναι πως οι γονείς σου σε λατρεύουν απλά μερικές φορές φοβούνται! Μου είπε γλυκά. Πως μπορεί αυτός ο άνθρωπος να έχει κάνει κακό στην μαμά μου αφού μου μιλάει με καλά λόγια για εκείνους?

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Alexa's POV

Καθόμαστε εγώ ο Isaac, η Allison και ο Theo στο σαλόνι χωρίς να μιλάμε και εγώ πίνω.

Theo: Φυσικά όταν η κατάσταση σε ζορίζει κάθεσαι και τα πίνεις! Μου λέει χωρίς καν να με κοιτάζει.

Allison: Ρε Theo!

Alexa: Άστο Allison πάω επάνω γιατί θα σκοτωθούμε σήμερα! Λέω και ανεβαίνω πάνω. Μπαίνω στο δωμάτιο της Stefanie παίρνω το ημερολόγιο από κρεβάτι το ξεφυλίζω και... Όχι όχι όχι! Λέω ενώ τώρα το γυρνάω τις σελίδες σαν τρελή. Δεν γίνεται! Που είναι? Λέω και αρχίζω να κάνω το δωμάτιο άνω κάτω για να βρω τις σελίδες που λείπουν.

Theo: Τι πάθαμε Alexa χάσαμε κάτι μήπως?

Alexa: Σκάσε!

Theo: Για πες μου για το σχέδιό σου! Πολύ θα ήθελα να το ακούσω! Να μας πονέσεις όπως σε πονέσαμε ε? Για να ακούσω το μεγάλο σχέδιό σου ή μάλλον καλύτερα ας το διαβάσω! Λέει και παίρνει το ημερολόγιο στα χέρια του για να το διαβάσει.

Alexa: Μην τολμήσεις! Του λέω ενώ προσπαθώ να του το πάρω.

Theo: Γιατί όχι αγάπη μου? Τι φοβάσαι? Μου λέει ενώ το ξεφυλίζει. Ααα να το βρήκα έχει και σελιδοδείκτη! Λέει ενώ αρχίζει να διαβάζει με εμένα να προσπαθώ να του το πάρω αλλά μάταια.

Μόλις τελειώσει την ανάγνωση με κοιτάζει άγρια και αμέσως μετά με πιάνει από τον λαιμό κολλώντας με σε έναν τοίχο πίσω μου.

 Forever does not last foreverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora