Κεφάλαιο 155

64 8 63
                                    

Stefanie's POV

Επόμενη μέρα το πρωί....

Κάθομαι στην κουζίνα με τον Caleb τον Ian και τον μπαμπά τρώγοντας πρωινό ήρεμα και ωραία. Κάποια στιγμή μπαίνει λοιπόν στην κουζίνα η Lexi η οποία πραγματικά είναι σαν φάντασμα αυτή την στιγμή. Τέλος πάντων στέκεται στην πόρτα τρίβοντας τα ματάκια της.

Stefanie: Καλημέρααα! Της είπα τραγουδιστά αλλά εκείνη απλά συνεχίζει να τρίβει τα μάτια της.

Theo: Ναι ναι ξέρω "μπαμπά γάλα"! Την πρόλαβε καθώς σηκώθηκε για να της φτιάξει γάλα.

Caleb: Γιατί δεν μας μιλάς καρδιά μου σήμερα? Άλλες μέρες σε πιάνει λογοδυάρια! Της είπε γελώντας αλλά εκείνη την ώρα άρχισε να χτυπάει το τηλέφωνό μου.

Lexi: Ποιος είναι φεφέφωνο παπάει? Με ρώτησε σμίγοντας τα φρύδια της.

Stefanie: Είναι η Oliv θα το σηκώσεις εσύ? Την ρώτησα και χαμογέλασε αλλά καθώς πήγε να τρέξει να έρθει σε εμένα έπεσε πάνω στην καρέκλα του μπαμπά.

Theo: Σιγά παιδί μου!

Lexi: Έβαλιες εζώ πιπίσω εγώ! Τον μαλώνει.

Theo: Δεν έβαλα εκεί την καρέκλα για να χτυπήσεις!

Lexi: Μόνη της μπει εκεί? Εντάξει δεν μπορώ κλαίω από τα γέλια αυτή την στιγμή.

Theo: Όχι δεν μπήκε μόνη της εκεί! Εγώ την έβαλα αλλά όχι για να χτυπήσεις! Και για σε παρακαλώ πολύ πως μου μιλάς έτσι ρε σκατό?

Lexi: Ασύ κατό είσαι μπαμπά! Του απάντησε και πήγε και κάθισε στην αγκαλιά του Caleb.

Stefanie: Lexi θέλω και εγώ αγκαλίτσα! Παραπονέθηκα. Θα με πάρεις και εμένα μια.

Lexi: Όσι!

Caleb: Κόλλα το! Της είπε και κόλλησαν πέντε.

Ian: Εγώ θέλω η Lexi να μου δώσει ένα φιλάκι! Ζήτησε και είδα την να πηγαίνει στην αρχή να τον φιλήσει αλλά μετά το μετάνιωσε και έκανε πάλι πίσω. Εεειιι! Παραπονέθηκε ο Ian.

Lexi: Μαλιάκα είσαι 'συ! Του είπε και ο μπαμπάς γούρλωσε τα μάτια του.

Alexa: THEO ΠΈΘΑΝΕΣ! Ακούστηκε να φωνάζει από μέσα και μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου βρέθηκε στην κουζίνα.

Caleb: Μωρέ μπράβο ακοή μαμά!

Alexa: Μην με κοροϊδεύεις ρε χαμένο και 'συ άντε πια!

Theo: Ορκίζομαι δεν της είπα τίποτα! Είπε γρήγορα. Αυτή την φορά! Συμπλήρωσε.

Alexa: Έλα ρε Theo είχαμε συμφωνήσει! Τι θα γίνει αν αύριο μεθαύριο που θα πάει παιδικό σταθμό μιλάει έτσι στα άλλα παιδιά?

 Forever does not last foreverOù les histoires vivent. Découvrez maintenant