Κεφάλαιο 89

53 7 33
                                    

Isaac's POV

Έχω κάτσει στον καναπέ με τον Caleb που ακόμα δεν έχω καταλάβει πως κατέληξε εδώ αλλά τέλος πάντων δεν με ενοχλεί, την Oliv και την Allison και βλέπουμε ταινία.

Caleb: Μα είναι δυνατόν να σας αρέσουν αυτές οι συναισθηματικές σαχλαμάρες? "Ααααα δεν θέλω τους νέους πνεύμονες δεν σημαίνουν τίποτα χωρίς αυτόν" "Στέλλα σε παρακαλώ για εμένα" και μετά όλα καλά αυτή το δέχτηκε όμως! ΔΗΛΑΔΉ ΤΏΡΑ ΕΊΝΑΙ ΣΕΝΆΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑΙΝΊΑ ΑΥΤΌ?

Olivia: Σκάσε εντάξει? Είναι συγκινητικό! Του είπε και του πέταξε ένα μαξιλάρι.

Caleb: Ναι ναι καλά ότι πεις! Φέρε εδώ τώρα να βάλω το Army of the dead γιατί το Five feet apart δεν με συγκινεί!

Olivia: Είσαι ηλίθιος? Όχι θέλω να δω τι θα γίνει στο τέλος!

Caleb: Αυτός πεθαίνει αυτή ζεί! Δώσε το τηλεκοντρόλ τώρα!

Olivia: Έλα ρε Caleb γαμώτο δηλαδή! Διαμαρτύρεται.

Caleb: Τι μωρέ αφού μας είχαν αναγκάσει εμένα και τον Paul προχθές η Stefanie και η Ειρήνη να το δούμε αυτό όλοι μαζί!

Allison: Καλά εντάξει φέρτε το εδώ αυτό να δω εγώ Shadowhunters να τελειώνει η υπόθεση! Τους είπε και πήρε το τηλεκοντρόλ ενώ εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι.

Isaac: Μην κουράζεστε καμάρια μου πάω εγώ να ανοίξω! Είπα αφού κανείς δεν κουνήθηκε. Α μπα ήρθες κοντέσσα σε περιμένουμε μια ώρα? Λέω μόλις ανοίγω την πόρτα.

Alexa: Δεν φταίω εγώ που αδερφούλης μου ήθελε να πάμε βόλτα σε όλη την πόλη έτσι για να μην βαριόμαστε ρε παιδί μου!

Allison: Καλά και εσύ άμα βαριόσουν γιατί δεν του το έλεγες?

Alexa: Γιατί ένιωθα άσχημα! Και άμα νόμιζε πως βαριέμαι αυτόν ενώ εγώ απλά δεν ήθελα να ξεποδαριαστώ? Δεν θέλω να τον κάνω να νιώσει άσχημα ή να αισθανθεί άβολα γιατί μετά νιώθω τύψεις!

Caleb: Και τώρα τι κέρδισες?

Isaac: Ξεποδαριάστηκε αλλά καλά να πάθει! Είπα και έκανα νόημα στην Olivia.

Olivia: Συγγνώμη θεία για αυτό που είπα πριν δεν το εννοούσα! Και σε ευχαριστώ που δεν είπες τι είπα σε κανέναν!

Alexa: Μην φοβάσαι βρε χαζό δεν σου κρατάω κακία αλλά να ξέρεις με πλήγωσες! Και σιγά μην σε έδινα έτσι!

Olivia: Συγγνώμη! Και μην φοβάσαι το μυστικό σου είναι ασφαλής μαζί μου!

Isaac: Ποιο μυστικό? Έχεις μυστικά από εμένα μωρή βλαμμένη?

 Forever does not last foreverDove le storie prendono vita. Scoprilo ora