Κεφάλαιο 15

66 8 49
                                    

Ian's POV

Πρώτη φορά χορεύω τόσο ρομαντικά με κοπέλα για την κάνω να αισθανθεί καλύτερα είναι πολύ περίεργο συναίσθημα που δεν έχω ξανά νιώσει ποτέ στην ζωή μου. Δεν ξέρω τι είναι αλλά νιώθω πως πρέπει να την προστατεύσω πάση θυσία. Όταν την είδα να κλαίει η καρδιά μου κόντεψε να σπάσει. Όμως ο Caleb θα καταλάβει ή θα με σκοτώσει? Αααχχχ δεν ξέρω τι να κάνω! Το μόνο που ξέρω είναι πως τώρα χορεύω μαζί της και θέλω να νιώσω την στιγμή τίποτα παραπάνω.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Stefanie's POV

Λίγες ώρες αργότερα...

Paul: Έλα τώρα πριγκίπισσα ακόμα δεν μου μιλάς? Με ρωτάει ενώ έρχεται από πίσω μου.

Stefanie: Απλά δεν σε συμπαθώ πάρτο απόφαση να τελειώνουμε! Του λέω απότομα και εκείνος με κολάει σε έναν τοίχο με στριμώχνει και ενώνει ξανά τα χείλια μας.

Paul: Ίσως να είπα ένα μικρό ψεματάκι πριν σχετικά με το φιλί! Μου λέει.

Stefanie: Δεν είμαι παιχνίδι! Του λέω εκνευρισμένη.

Paul: Οοοο πίστεψέ με το ξέρω πριγκίπισσα! Ούτε εγώ παίζω τώρα! Λέει σοβαρά.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Caleb's POV

Caleb: Συγγνώμη για την Olivia προηγουμένως! Της λέω ξύνοντας αμήχανα τον αυχένα μου.

Ειρήνη: Δεν πειράζει η αλήθεια είναι πως μου άξιζε! Μου απάντησε με σκυμμένο το κεφάλι.

Caleb: Τι μπορεί να της έκανες εσύ?

Ειρήνη: Είπα πολλά άλλα το χειρότερο ήταν πως την αποκάλεσα δολοφόνο! Μου λέει και φαίνεται να ντρέπεται για αυτό.

Caleb: Η Oliv απεχθάνεται να το ακούει αυτό ακόμα και για πλάκα! Της είπα σοβαρά.

Ειρήνη: Πως ενεργοποίησε την κατάρα της? Με ρώτησε μετά.

Caleb: Δεν ξέρω! Δεν μου έχει πει ούτε καν στην Stefanie ή την μαμά της! Οι μόνοι που ξέρουν για αυτό είναι η μαμά μου και ο θείος Isaac που το έμαθε τυχαία!

Ειρήνη: Είπα μεγάλη βλακεία ε?

Caleb: Και εγώ όμως δεν πάω πίσω οπότε υποθέτω πως και οι δύο τα σκατώσαμε! Λέω και γελάμε πάω να ενώσω τα χείλια μας αλλά τελευταία στιγμή εκείνη απομακρύνετε.

Ειρήνη: Να σου δώσω μια συμβουλή? Με ρώτησε καθώς σηκώθηκε για να φύγει. Αγάπα με αλλά μην με ερωτευτείς! (κλεμμένη ατάκα το ξέρω απλά δεν θυμάμαι που την έχω ακούσει) Γιατί αν με ερωτευτείς μόνο πόνο θα κερδίσεις! Ήταν η τελευταία της ατάκα πριν βγεί από το δωμάτιο.

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now