Κεφάλαιο 88

56 8 50
                                    

Caleb's POV

Είμαι με την Ειρήνη στο σπίτι του θείου Kol και περιμένουμε να δούμε τι θα πει η μαμά ότι έγινε αν αποφασίσει να γυρίσει σήμερα.

Ειρήνη: Εάν δεν δεχτεί τα χρήματα εγώ θα πρέπει να παντρευτώ αυτόν? Δεν τον ξέρω καν! Λέει κλαίγοντας.

Kol Θα δεχτεί η Alexa είναι πολύ πιεστική αν θέλει.

Davina: Συμφωνώ δεν θα χρειαστεί να το κάνεις αυτό. Είπε και ακούσαμε κλειδιά στην πόρτα.

Alexa: Δεν δέχτηκε! Μας ανακοίνωσε.

Kol: Τι αίματα είναι αυτά πάνω σου? Χτύπησες?

Alexa: Ποίο αυτό? Δεν είναι δικό μου!

Ειρήνη: Την σκότωσες? Είπε τρομαγμένη.

Alexa: Όχι αλλά το ήθελα πολύ!

Kol: Αφού το ήθελες έπρεπε να την σκοτώσεις όμως!

Davina: Θέλω να ηρεμήσετε λίγο και οι δύο!

Caleb: Αφού δεν την σκότωσες τότε γιατί έχει αίματα η μπλούζα σου?

Alexa: Είπα ότι δεν την σκότωσα όχι ότι δεν την χτύπησα!

Ειρήνη: Άρα εγώ τώρα πρέπει να παντρευτώ αυτόν? Δεν θέλω! Παραπονέθηκε.

Caleb: Δεν χρειάζεται να το κάνεις αν δεν θες μπορούμε να αντέξουμε έναν κυνηγό!

Ειρήνη: Όχι Caleb! Δεν θέλω να πάθει κάποιος κάτι εξαιτίας μου! Θα το κάνω! Είπε πιο αποφασιστικά.

Caleb: Σε παρακαλώ όχι! Θα βρούμε μια λύση! Εν ανάγκη τους σκοτώνω όλους αν χρειαστεί! Μην τον παντρευτείς!

Ειρήνη: Πρέπει Caleb! Δεν έχω άλλη επιλογή!

Alexa: Για όνομα του Θεού σκάστε! Κουράστηκα να ακούω βλακείες επιτέλους! Κοίτα Ειρήνη δεν με νοιάζει ποια είναι η μάνα σου ή ποιός είναι ο πατέρας σου! Αυτό στο απαγορεύω εγώ! Σου απαγορεύω να δεχτείς σε έναν γάμο φυλακή που θα διαλύσει εντάξει?

Ειρήνη: Μα-

Alexa: Δεν έχει μα! Μια φορά μιλάω!

Caleb: Και ο κυνηγός?

Alexa: Δεν είναι δικό σας πρόβλημα αλλά δικό μου!

Kol: Κατάλαβα! Είναι και δικό μου πρόβλημα! Συμπέρανε.

Ειρήνη: Ευχαριστώ!

Alexa: Τίποτα! Τώρα εξαφανιστείτε και οι δύο από μπροστά μου και πηγαίνετε να διασκεδάσετε! Και Caleb θα τα πούμε που ούτε ένα μυστικό δεν μπορείς να κρατήσεις! Θυμηθείτε μου να μην μείνω μόνος μαζί της καλού κακού.

 Forever does not last foreverOù les histoires vivent. Découvrez maintenant