Caleb's POV
Μαίρη: Δεν θα είσαι μαζί του γιατί σε έναν μήνα παντρεύεσαι! Ανακοίνωσε και εγώ πνίγηκα ενώ η Ειρήνη έμεινε.
Caleb: Ειρήνη τι λέει αυτή? Λέω παγωμένος.
Ειρήνη: Δεν έχω ιδέα αλήθεια! Μου απαντάει τρομαγμένη. Τι λες μαμά?
Μαίρη: Πριν γεννηθείς επειδή ήθελα περισσότερα χρήματα είχα υπογράψει κάτι σαν συμβόλαιο με έναν εφοπλιστή πως όταν γεννηθεί η κόρη μου θα παντρευτεί τον μεγαλύτερο γιό του.
Ειρήνη: Τι?
Caleb: Μην τον παντρευτείς! Της είπα ξαφνικά.
Μαίρη: Δεν έχει επιλογή! Ο γιός του είναι κυνηγός βαμπίρ και γενικά των υπερφυσικών όπως έμαθα οπότε αν δεν τηρήσουμε την συμφωνία θα μας σκοτώσει όλους! Μας εξήγησε και εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι και εγώ απλά άνοιξα.
Alexa: Θα γίνω παιδοκτόνος! Αγόρι μου γλυκό όταν σου είπα να μην πεις τίποτα σε κανέναν τι κατάλαβες? Μου λέει ελαφρώς ενοχλημένη καθώς μπαίνει στο σπίτι.
Caleb: Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή μαμά!
Μαίρη: Γιατί ζει ακόμα αυτή?
Ειρήνη: Σκάσε! Μην ξανά μιλήσεις! Της είπε καθώς ένα δάκρυ τρέχει από τα μάτια της.
Μαίρη: Να μου μιλάς καλύτερα είμαι η μάνα σου!
Alexa: Όλα καλά Ειρήνη μου?
Μαίρη: Εσύ να σκάσεις! Δεν σου επιτρέπω να πλησιάζεις ή να μιλάς στην κόρη μου.
Caleb: Ούτε εγώ σου επιτρέπω να μιλάς έτσι στην μάνα μου! Της είπα με μίσος.
Alexa: Τι έκανε πάλι?
Ειρήνη: Με πούλησε! Με πούλησε στην κυριολεξία η ίδια μου η μάνα! Λέει ανάμεσα στο κλάμα της πλέον.
Alexa: Πάρε μια ανάσα ομορφιά μου και εξηγήστε μου τι έγινε!
Μαίρη: Μείνε μακριά της και μην ανακατεύεσαι!
Alexa: ΕΣΎ ΣΚΆΣΕ! Caleb λέγε τι έγινε!
Caleb: Θα παντρέψει την Ειρήνη με έναν άγνωστο απλά για χρήματα και γιατί αυτός είναι κυνηγός βαμπίρ!
Alexa: Δεν το πιστεύω!
Μαίρη: Περάστε έξω από το σπίτι!
Alexa: ΒΟΎΛΩΣΈ ΤΟ! ΠΟΙΑ ΜΆΝΑ ΡΕ ΤΟ ΚΆΝΕΙ ΑΥΤΌ ΣΤΟ ΠΑΙΔΊ ΤΗΣ Ε? Φωνάζει έξαλλη. ΜΑ ΤΙ ΛΈΩ? ΚΛΑΣΙΚΉ ΜΑΊΡΗ! ΜΌΝΟ ΑΥΤΌ ΣΕ ΝΟΙΆΖΕΙ! ΤΑ ΛΕΦΤΆ! Συνεχίζει ενώ την πλησιάζει απειλητικά και η Μαίρη μοιάζει να τρομάζει.
DU LIEST GERADE
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...