Κεφάλαιο 71

60 7 74
                                    

Kai's POV

Katherine: Πολύ ωραία λοιπόν! Λέει και εγώ κλείνω τα μάτια μου. Αμέσως μετά ένας δυνατός κρότος από τον πυροβολισμό ακούγεται σε όλο το δωμάτιο αλλά εγώ είμαι ακόμα ζωντανός οπότε ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω την Rebekah μπροστά μου με αίμα πάνω της.

Kai: Τι έκανες? Την ρώτησα καθώς εκείνη έπεσε στα χέρια μου.

Rebekah: Σου έσωσα την ζωή! Μου απάντησε χαμογελώντας.

Kol: Όχι! Όχι! Πες μου πως δεν ήταν λευκή δρυ! Της λέει ενώ την πλησιάζει.

Katherine: Ουπς! Λέει γελώντας.

Stefanie: Είσαι ήδη νεκρή Katherine! Της λέει με μίσος και αρχίζει να κάνει ένα ξόρκι. Ενώ εγώ είμαι στο πάτωμα με την Rebekah στα πόδια μου και τον Kol σκυμμένο μπροστά μου.

Kol: Δεν θα χάσω και εσένα Bex! Και όχι σήμερα τουλάχιστον! Της λέει αποφασιστικά και με το χέρι του αρχίζει να ψάχνει την σφαίρα.

Rebekah: Είναι εντάξει Kol! Του λέει αδύναμα.

Hayley: Σκάσε Rebekah δεν θα σε αφήσουμε να πεθάνεις. Πετάχτηκε εκείνη από πίσω και η Katherine με ταχύτητα βαμπίρ εξαφανίστηκε με τον Caleb, την Stefanie, τον Stefan και τον Paul να την ακολουθούν.

Kol: Την βρήκα! Είπε καθώς έβγαλε την σφαίρα από την Rebekah.

Rebekah: Ευχαριστώ! Του είπε ανακουσμένη.

Kol: Μην ευχαριστείς μια σε έχω! Της είπε και χαμογέλασαν.

Kai: Και εγώ ευχαριστώ εσένα που με έσωσες! Είπα στην Bex αφού σηκωθήκαμε όρθιοι. 

Rebekah: Τι είδους φίλη θα ήμουν αν σε άφηνα να πεθάνεις? Μου είπε χαμογελώντας.

Caroline: Τι λέτε να γίνει με την Katherine?

Damon: Πιθανότατα θα την σκοτώσουν! Απάντησε χαλαρός.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Caleb's POV

Μόλις έφυγε η Katherine από το σπίτι έφυγα και εγώ μαζί της.

Caleb: Άουτσ! Παραπονέθηκα αφού ένα παλούκι καρφώθηκε στο πόδι μου. Είσαι σοβαρή? Είπα στην Stefanie.

Paul: Ναι πριγκίπισσα ο στόχος μας δεν είναι να χτυπήσουμε τον αδερφό σου αλλά την μάνα μου! Της είπε γελώντας.

Stefanie: Νόμιζα πως ήταν η Katherine έτσι όπως έτρεχε εγώ φταίω?

Stefan: Που είναι! Μας ρώτησε μόλις έφτασε και εκείνος. 

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now