Olivia's POV
Olivia: Και λοιπόν Ειρήνη για πες κανένα νέο! Είπα φιλικά ενώ κάθισα δίπλα της.
Ειρήνη: Σαν τι νέο να πω δηλαδή σε εσένα? Μου λέει ελαφρώς ενοχλημένη.
Olivia: Να μωρέ πως πάει με τον Caleb ας πούμε? Της λέω ευγενικά προσπαθώντας να απαλύνω το κλίμα.
Ειρήνη: Δεν πάει κάπως τι εννοείς? Μου λέει ξανά ενοχλημένη ενώ σηκώθηκε όρθια όπως και εγώ. Εσύ πως πάει με τον Ian? Θα πρέπει να είναι εξαιρετικά πολύ δύσκολο να βγαίνεις με τον κολλητό του ξαδέρφου σου κρυφά! Αλήθεια πώς νιώθεις που θα καταστρέψεις την φιλία τους? Μου επιτίθεται ξαφνικά χωρίς λόγο.
Olivia: ΧΑ! Είπε αυτή που παίζει να έχει πάει με την μισή σχολή!
Ειρήνη: Τουλάχιστον εγώ δεν βάζω την θεία μου να εκλέγει βασίλισσα του χορού επειδή το μέρος της ανήκει!
Olivia: Και εγώ δεν γίνομαι σκύλα χωρίς λόγο με κάποια που απλά προσπαθούσε να γίνει φίλη μου!
Ειρήνη: Και εγώ δεν έχω σκοτώσει κάποιον οπότε δεν θέλω φιλίες με μια δολοφόνο!
Olivia: Πως το είπες αυτό?
Ειρήνη: Τι δεν κατάλαβες?
Olivia: Πολύ ωραία λοιπόν αφού δεν σέβεσαι τίποτα θα σε μάθω εγώ να σέβεσαι εμένα! Της λέω εκνευρισμένη.
Αμέσως μετά με μια απότομη κίνηση παίρνω το κεφάλι της και το χτυπάω στο γόνατό μου και την αφήνω να πέσει κάτω! Μετά την σηκώνω και την πετάω στον τοίχο πίσω της αλλά χτύπησε πάνω και σε ένα τραπέζι με πράγματα τα οποία έπεσαν όλα κάτω και έσπασαν! Πέφτει κάτω και προσπαθεί να σηκωθεί αλλά εγώ σκύβω από πάνω της και την πιάνω με δύναμη από τον λαιμό!
Olivia: Την επόμενη φορά που θα σκεφτείς να μου το παίξεις σκύλα να μην το κάνεις γιατί εάν εσύ είσαι μια φορά σκύλα εγώ είμαι χίλιες φορές περισσότερο! Λέω και πάνω που ετοιμάζομαι να την δαγκώσω η μαμά μου και η θεία μου μπαίνουν στην μέση.
Allison: Σοβαρά τώρα Olivia? Μου λέει αυστηρά.
Alexa: Είσαι καλά Ειρήνη? Την ρωτάει ενώ την βοηθάει να σηκωθεί.
Caleb: ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΆΟΛΟ OLIV? Μου φωνάζει.
Ian: Σκάσε ρε δεν ξέρεις τι μπορεί να έγινε για να φτάσει σε αυτό το σημείο! Λέει εκνευρισμένος στον Caleb.
Caleb: ΑΪ ΠΑΡΆΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΎ ΡΕ IAN ΤΊΠΟΤΑ ΔΕΝ ΈΓΙΝΕ ΚΛΑΣΙΚΉ OLIVIA!
Allison: Πας καλά θα την σκότωνες? Με ρωτάει με νεύρα.
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...