Stefanie's POV
Ethan: Τι σε έπιασε καλέ και βιάζεσαι τόσο πολύ να έρθουμε στο σπίτι?
Stefanie: Θα δεις! Του είπα καθώς ανοιξα την πόρτα.
Isaac: Ethan πως και από εδώ ρε? Είπε χαρούμενα.
Ethan: Ήρθα να σε δω!
Theo: Ναι δες τον μην τον ματιάσεις μόνο! Είπε καθώς έβγαινε από την κουζίνα και ο Ethan έμεινε λίγο. Την ίδια στιγμή ακούγονται κλειδιά στην πόρτα.
Alexa: Γειά σου αγάπη μου! Μου είπε χαμογελώντας. Αααα γειά σου Ethan! Πως και απ' τα μέρη μας.
Ethan: Είστε ζωντανοί?
Theo: Όχι φαντάσματα και ήρθαμε να στοιχιώσουμε εσένα!
Stefanie: Ρε μπαμπά μην τον ειρωνεύεσαι!
Theo: Καλά ντε δεν είπα και τίποτα.
Stefanie: Μήπως έπαθε εγκεφαλικό?
Ethan: Δεν το πιστεύω πως είστε ζωντανοί και οι δύο! Είπε χαρούμενα και αγκαλιάστηκε με τον μπαμπά και μετά με την μαμά.
Isaac: Καλά είναι η μάνα σου και δεν μιλάει? Δεν μας έχει συνηθίσει σε κάτι τέτοια! Μου είπε επίτηδες για να την πειράξει μιας και εκείνη απλά έχει κάτσει στον καναπέ.
Stefanie: Ένα δίκιο το έχεις θείε εδώ που τα λέμε! Μαμά γιατί δεν μιλάς όλα καλά?
Alexa: Ναι απλά νυστάζω και είμαι πτώμα.
Theo: Τι κάνεις? Ρώτησε έκπληκτος.
Stefanie: Ναι θέλω και εγώ ένα replay σε αυτό που μόλις άκουσα γιατί δεν το πιστεύω.
Αlexa: Ότι είμαι κουρασμένη και νυστάζω είπα ρε παιδιά. Δεν είπα κάτι τρομερό.
Isaac: Έλα Παναγία μου! Μήπως έχεις πυρετό?
Alexa: Δεν πάμε καλά εδώ μέσα! Καθόλου καλά! Τέλος πάντων κάτσε ρε Ethan να τα πούμε.
Theo: Όχι τώρα που νυστάζεις θα πέσεις για ύπνο να ξεκουραστείς λίγο. Η Camille είπε κάτι.
Alexa: Θέλω να ηρεμήσεις λίγο. Δεν χάλασε και ο κόσμος αν κοιμηθώ σε λίγο.
Stefanie: Συμφωνώ μπαμπά! Δεν σου φτάνει που είσαι υπεπροστευτικός μαζί μου τώρα είσαι και με την μαμά.
Theo: Απλά σας αγαπώ ρε και θέλω να είστε καλά για αυτό. Είπε με σκυμμένο το κεφάλι.
Stefanie: Μην το παίρνεις προσωπικά και εμείς σ' αγαπάμε!
Alexa: Απλά δεν είμαστε υπερβολικές!
ESTÁS LEYENDO
Forever does not last forever
FanficStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...