Caleb's POV
Μόλις ήρθαν στο σπίτι ο θείος Kol μαζί με τον θείο Klaus την Davina και τον Kai.
Kol: Οπότε πλαστογραφούσες την υπογραφή μου αν είναι δυνατόν! Ναι αγνοήστε τον έχει πιάσει ένας μικρός παραλογισμός.
Alexa: Μην το παίρνεις προσωπικά! Το έχω κάνει και με του Klaus και με του Stefan και με του Damon άπειρες φορές! Απλά εσείς ήσασταν οι εύκολοι στόχοι μου γιατί δεν το καταλαβαίνατε ποτέ!
Klaus: Αγάπη δεν είναι ωραίο αυτό!
Kol: Χαίρομαι που δεν εξαπατούσες μόνο εμένα μικρή τουλάχιστον!
Ειρήνη: Αααμμμ δεν θέλω να σας διακόψω αλλά μήπως έχουμε σοβαρότερα προβλήματα?
Kol: Σωστά! Θα ασχοληθώ αργότερα με την μικρή πλαστογράφο.
Alexa: Εγώ σε πείραξα που στο κάτω δεν έκανα και κάτι κακό ενώ ο Elijah που απλά προσπαθεί να με κλείσει στο ψυχιατρείο όχι?!
Klaus: Το κανονίζουμε αγάπη!
Caleb: Καλά λέει μαμά! Αν το κανονίζει ο θείος Klaus υπολόγισε να μην βγεις ποτέ από εκεί μέσα! Πετάχτηκα και εγώ.
Klaus: Σταμάτα με αποσυντονίζεις?
Caleb: Από τι σε αποσυντονίζω? Απλά πίνεις τόση ώρα και μας λες πόσο πολύ θες να χρεισιμοποιήσεις το στιλέτο στον θείο Elijah ξανά.
Klaus: Βλέπεις κάτι κάνω όσο εσύ με κοροϊδεύεις! Είπε και εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι και εγώ άνοιξα μιας και κανείς άλλος δεν φαίνεται πρόθυμος.
Caleb: Τι κάνετε εδώ? Ρώτησα απότομα αφού στην πόρτα είναι ο θείος Elijah με την θεία Bex και Elena.
Bex: Σοβαρά τώρα? Είστε όλοι εδώ και ένας δεν σήκωσε το τηλέφωνό του να μην ανησυχούμε? Μας έκανε παρατήρηση ενώ μπήκαν και οι τρεις μέσα.
Klaus: Κάναμε σημαντικότερα πράγματα αδερφή!
Elijah: Niklaus δεν είναι η ώρα τώρα!
Elena: Καλύτερα να μαζέψεις κάποια βασικά πράγματά σου γλυκιά μου φεύγουμε τώρα! Είπε στην μαμά απότομα.
Davina: Δεν θα πάει πουθενά μαζί σου! Και μάζεψε το υφάκι σου μην σε μαζέψω εγώ μια καλή άντε μπράβο.
Elijah: Δεν βλέπετε καθαρά αυτή την στιγμή! Χρειάζεται βοήθεια από ειδικούς!
Stefanie: Το ίδιο και εσύ αλλά δεν το κάνουμε θέμα!
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...