Paul's POV
Μόλις έφτασα στο στέκι και όλοι κάθονται πίνοντας και γελώντας.
Paul: ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ? Φώναξα ενώ έπιασα τον David από τον γιακά της μπλούζας του.
David: Εξαρτάται τι ψάχνεις! Ή μάλλον ποια ψάχνεις! Μου λέει χαμογελώντας μου στραβά.
Paul: Μην μου το παίζεις ανήξερος εμένα! ΤΙ ΤΗΣ ΚΆΝΑΤΕ? Του φωνάζω έξαλλος.
David: Αν εννοείς την μικρή μάγισσα είναι στο υπόγειο και δεν θα φύγει σύντομα από εκεί! Μου λέει και εγώ τον πετάω κάτω.
Paul: Μόνο και έχει πάθει κάτι θα σας θα σας θάψω όλους! Είπα μέσα από τα δόντια μου και κατέβηκα κάτω τρέχοντας. Ξεκλειδώνω την πόρτα για να μπω μέσα και όπως την ανοίγω εκείνη τρομάζει. Μην φοβάσαι εγώ είμαι πριγκίπισσα! Την καθησύχασα.
Stefanie: Paul τι γίνεται? Με ρωτάει τρομαγμένη και με δάκρυα στα μάτια. Δεν μπορώ να κάνω μαγικά. Συνεχίζει.
Paul: Ναι για αυτό φταίνε οι χειροπέδες πριγκίπισσα! Συγνώμη έπρεπε να είχα βρει έναν τρόπο μέχρι τώρα! Της λέω λυπημένα.
Stefanie: Φοβάμαι! Μου λέει με τρεμάμενη φωνή.
Paul: Θα βρω έναν τρόπο να σε βγάλω από εδώ μέσα χωρίς να σκοτωθούμε και οι δύο! Της εξήγησα.
Stefanie: Ήξερες έτσι?
Paul: Ναι στην αρχή απλά ήθελα να πάρω εκδίκηση για αυτό σε πλησίασα όμως μετά αλήθεια άρχισα να νιώθω πράγματα για εσένα!
Stefanie: Είχαν δίκιο για εσένα! Δεν μου έλεγαν ψέματα έτσι δεν είναι?
Paul: Τι εννοείς?
Stefanie: Προσπάθησες να σκοτώσεις την μαμά μου σωστά?
Paul: Ναι και το μετάνιωσα!
Stefanie: Θεέ μου τους αποκάλεσα ψεύτες και τους έβαλα να τσακωθούν εξαιτίας σου! Επειδή σε πίστεψα και τώρα δες με! Λέει κλαίγοντας ενώ κάθεται στο πάτωμα.
Paul: Άκουμε πριγκίπισσα πρέπει να αντέξεις γιατί μέχρι να σε βρουν οι δικοί σου ή έστω μέχρι να βρω εγώ έναν τρόπο να σε βγάλω από εδώ μέσα θα σε πονέσουν και εγώ δεν θα μπορώ να σε βοηθήσω όσο και να το θέλω! Της λέω και το κινητό μου αρχίζει να χτυπάει ξανά αλλά δεν του δίνω σημασία μιας και ξέρω ποιος είναι.
Stefanie: Δεν θα το σηκώσεις?
Paul: Όχι είναι μια από τις εκατοντάδες φορές που με παίρνει η μητέρα σου και εγώ δεν της απαντάω αλλά έχω έναν τηλεφωνητή γεμάτο από μηνύματά της στα οποία με απειλεί.
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...