Stefanie's POV
Αφού έπιασα τον Paul να φιλιέται με την Alice έφυγα τρέχοντας για το σπίτι μου και μπήκα μέσα γρήγορα κλείνοντας την πόρτα. Ούτε καν στον κόπο να με ακολουθήσει δεν μπήκε! Σκέφτηκα καθώς κυλάω πάνω στην πόρτα με δάκρυα στα μάτια.
Alexa: Είναι όλα καλά γλυκιά μου? Την άκουσα να ρωτάει ανήσυχα αλλά δεν απάντησα απλά κλαίω περισσότερο. Και ναι κάθεται με τον μπαμπά στο σαλόνι αλλά δεν τους είχα προσέξει μόλις μπήκα.
Theo: Ει! Τι έπαθες? Με ρώτησε γλυκά ενώ μαζί με την μαμά πλέον βρίσκονται γονατισμένοι μπροστά μου.
Stefanie: Είναι ψεύτης! Είπα κάποια στιγμή ανάμεσα στα κλάματά μου.
Alexa: Ποιός ζωή μου?
Stefanie: Ο Paul! Τον έπιασα να φιλάει την... Σταμάτησα να μιλάω για λίγο.
Alexa: Έλα εδώ μωρό μου! Μου είπε γλυκά και με αγκάλιασε.
Theo: Πέθανε! Τον άκουσα να ψιθυρίζει ενώ τώρα πλέον ήμαστε και οι τρεις αγκαλιασμένοι.
Isaac: Έλα Παναγία μου και Χριστέ μου! Βλαμμένοι τελείως είναι και οι τρεις το αποφάσισα! Ακούστηκε από η φωνή του ξαφνικά. Κοίτα κοίτα εκεί που κάθονται στο πάτωμα για να αγκαλιαστούν! Τι άλλο θα δω σε αυτό το σπίτι επιτέλους? Συνεχίζει.
Alexa: Isaac κάνε μου την χάρη και σταμάτα να μιλάς σε παρακαλώ!
Allison: Ααααα καλέ τι κάνουν αυτοί στο πάτωμα?
Theo: Εντάξει νομίζω καλύτερα να σηκωθούμε γιατί δεν θα το βουλώσουν διαφορετικά! Μας είπε και αφού γελάσαμε σηκωθήκαμε πάνω.
Isaac: Μάλιστα! Είπε λίγο φρικαρισμένος.
Alexa: Λοιπόν εσείς οι δύο μαζί μου στην κουζίνα τώρα! Έχουμε δουλειά! Είπε σε εμένα και τον μπαμπά.
Stefanie: Με τρομάζεις! Θα μας σκοτώσεις και θα κρύψεις τα πτώματα?
Alexa: Όχι?! Είχα πει πως θα μάθω στον πατέρα σου να μαγειρεύει και εσύ θα με βοηθήσεις! Σιγά μην κάτσουμε να σκάσουμε για τον Paul! Μου είπε και εγώ γέλασα.
Stefanie: Α πα πα! Προτείμω να κάτσω να στεναχωριέμαι έχεις δει τον μπαμπά στην κουζίνα να μαγειρεύει? Είναι απελπιστικό!
Theo: Άντε ρε προχωρά που είναι απελπιστικό! Μου είπε καθώς μπαίναμε μέσα στην κουζίνα. Λοιπόν είμαι έτοιμος! Τι θα φτιάξω? Μας ρώτησε όταν μπήκαμε μέσα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever does not last forever
Hayran KurguStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...