Κεφάλαιο 59

51 7 31
                                    

Stefanie's POV

2 ώρες αργότερα...

Είμαι μόνη μου με τον Caleb και καθόμαστε στο γρασίδι του σπιτιού.

Stefanie: Συγγνώμη! Δεν έπρεπε να είμαι τόσο ξεροκέφαλη! Έπρεπε να κάνουμε κάτι από την πρώτη στιγμή αλλά....

Caleb: Αλλά τα έκανες θάλασσα αδερφούλα! Δεν ξέρω αν έχει νόημα πια αυτό που κάνει ο θείος Kol γιατί ο θείος Stefan μας έδωσε μόνο μια ώρα και έχουν περάσει δύο.

Stefanie: Το ξέρω αλλά αφού αρχίσαμε κάτι ας το φτάσουμε μέχρι το τέλος!

Caleb: Θέλω να σκοτώσω εγώ ο ίδιος την Katherine! Μου λέει εκνευρισμένος.

Stefanie: Ναι καλύτερα να μπεις στην ουρά! Του είπα και γελάσαμε.

Caleb: Λες να τα έχουν καταφέρει μέχρι τώρα?

Stefanie: Δεν έχω ιδέα αλλά ελπίζω ακόμα!

Paul: Φυσικά πριγκίπισσα και ελπίζεις ακόμα τώρα πάρε τα πόδια σου και πάμε να ψάξουμε γιατί έτσι δεν βοηθάτε! Πετάχτηκε από πίσω μου.

Caleb: Εσύ μας έλειπες τώρα!

Stefanie: Πως το ξέρεις εσύ?

Paul: Το ξέρεις πως έχετε κάνει άνω κάτω μια ολόκληρη πόλη έτσι? Μου είπε γελώντας. Αλλά το ότι θα σε βοηθήσω δεν σημαίνει πως σε συγχωρώ κιόλας που έφυγες.

Stefanie: Καταλαβαίνω! Είπα με σκυμμένο το κεφάλι.

Paul: Επίσης θα βοηθήσει και η Alice! Είπε δείχνοντας την κοπέλα δίπλα του.

Alice: Εγώ δεν ήθελα να βοηθήσω αλλά το κατεστραμμένο από εδώ ήθελε! Είπε εκνευρισμένη χωρίς λόγο.

Paul: Και τώρα που γνωριστήκαμε πάμε μέσα να βρούμε έναν τρόπο να σκοτώσουμε μια για πάντα την μάνα μου!

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Λίγο αργότερα...

Elijah: Όχι Niklaus είσαι απαράδεκτος! Του λέει καθώς μπαίνουν μέσα στο σπίτι. KOL! KOL! Του φωνάζει μετά και εκείνος κατεβαίνει κάτω αμέσως.

Kol: Τι έγινε?

Elijah: Βασάνισέ τον! Σκότωσέ τον! Δεν ξέρω τι θα κάνεις! Κάνε ότι θες εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά! Του είπε μέσα στα νεύρα.

Hayley: Τι έκανε πάλι?

Elijah: Τα βαμπίρ δεν θα βοηθήσουν για την ακρίβεια είναι πιθανότερο να μας κάνουν την ζωή δυσκολότερη!

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now