Κεφάλαιο 151

56 9 23
                                    

Olivia's POV

Την ίδια μέρα το βράδυ...

Olivia: Πρέπει να φύγω είπα καθώς βρίσκομαι ακόμα στην αγκαλιά του Sebastian.

Sebastian: Γιατί τόσο γρήγορα? Με ρώτησε παραπονεμένα.

Olivia: Γιατί οι δικοί μου με έχουν πάρει πεντακόσια τηλέφωνα και μετά από το σημερινό τους χρωστάω μια εξήγηση! Είπα καθώς σηκώθηκα για να φύγω.

Sebastian: Καταλαβαίνω! Μου απάντησε με κατανόηση και μετά από λίγο έφυγα.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Stefanie's POV

Μόλις μου έστειλε μήνυμα η Oliv πως έρχεται οπότε εμείς απλά την περιμένουμε.

Stefan: Να σας πω δεν έρχεστε να κοιμηθείτε σε εμένα σήμερα για να μιλήσει και ο Isaac με την Allison μόνοι τους με την κόρη τους? Πρότεινε.

Isaac: Όχι δεν χρειάζεται να ξεσπιτωθούν τώρα για εμάς σιγά!

Theo: Όχι Isaac μην το συζητάς θα φύγουμε!

Alexa: Stef είσαι σίγουρος πως δεν ενοχλούμε? Ρωτάω επειδή είμαστε πολλά άτομα και η μικρή είναι αρκετά ανήσυχη το βράδυ! 

Stefan: Όχι ρε μάτια μου τι να ενοχλείτε? Αφού εγώ το πρότεινα!

Allison: Να σας πω τώρα που θα φύγετε εξαιτίας μας! Και καλά εσείς αλλά το μωρό που θα το βάλετε να κοιμηθεί?

Theo: Εντάξει ρε Allison έχουμε και ριλαξάκι και καρότσι και καλάθι θα βουλευτούμε για μια νύχτα!

Stefanie: Εμένα πάντως μου άρεσε η ιδέα! Πάω να πάρω μερικά απαραίτητα πράγματα που θα χρειαστώ και επιστρέφω.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Allison's POV

Λίγη ώρα αργότερα...

Πριν από λίγο έφυγαν και οι άλλοι και στο σπίτι πλέον είμαστε μόνο εγώ και ο Isaac ενώ κλειδιά ακούγονται στην πόρτα πράγμα που σημαίνει ότι η Olivia γύρισε.

Isaac: Α μπα τον βρήκες τον δρόμο? Είπε εκνευρισμένος.

Olivia: Δεν τον είχα χάσει μπαμπά απλά είχα μια δουλίτσα!

Allison: Και έναν γάμο είχες να σου θυμίσω αλλά από ότι φαίνεται δεν σου άρεσε η ιδέα οπότε δεν ήρθες ποτέ!

Olivia: Συγγνώμη... Απλά δεν το ένιωθα σωστό!

Allison: Με κοροϊδεύεις τώρα ρε? Αν δεν το ένιωθες σωστό να μην είχες δεχτεί εξαρχής ή έστω ας ξεκαθάριζες την κατάσταση με τον Ian! Δεν ήταν ανάγκη να τον αφήσεις να περιμένει στα σκαλιά της εκκλησίας.

 Forever does not last foreverOù les histoires vivent. Découvrez maintenant