Κεφάλαιο 51

60 6 46
                                    

Stefanie's POV

Stefanie: Όπως είπα και πριν λέτε ιστορίες για φαντάσματα! Η Alexa Mikaelson Salvatore και ο Theo Raeken δεν υπήρξαν ποτέ! Δεν ξέρω ποιοί είναι αυτοί στις φωτογραφίες εδώ μέσα και δεν θέλω να μάθω! Θέλω απλά να είμαι ευτυχισμένη αλλά με κρατάτε πίσω λέγοντάς μου βλακείες! Λέω σκληρά.

Hope: ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΙΣ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΤΌΣΟ ΕΓΩΊΣΤΡΙΑ? Μου φώναξε έξαλλη.

Stefanie: Δεν είμαι εγωίστρια Hope απλά έχω μάθει να επιλέγω τις μάχες μου ίσως θα πρέπει να το δοκιμάσεις και εσύ.

Stefan: Αυτή είναι μια μάχη που πρέπει να δώσουμε όμως Stefanie! Μου λέει εκνευρισμένος.

Stefanie: ΓΙΑΤΊ? ΓΙΑΤΊ ΠΡΈΠΕΙ? ΕΣΕΊΣ ΔΕΝ ΛΈΤΕ ΠΩΣ ΉΤΑΝ ΉΡΩΕΣ? ΑΝ ΉΤΑΝ ΉΡΩΕΣ ΑΣ ΒΡΟΥΝ ΤΡΌΠΟ ΜΌΝΟΙ ΤΟΎΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΝ ΒΟΉΘΕΙΑ ΑΠΌ ΕΜΆΣ! Φωνάζω έξαλλη με όλους.

Rebekah: Ήταν οι γονείς σου γαμώτο σύνελθε! Μου λέει με νεύρα.

Kol: Τι να συνέλθει ρε? Δεν την βλέπεις? Αχάριστη είναι! Όταν αυτή την είχαν απαγάγει όμως οι γονείς της έκαναν τα πάντα για να την σώσουν και τώρα κοίτα την! Λέει και εκείνος έξαλλος.

Stefanie: Ποτέ δεν ζήτησα βοήθεια! Και για να μην ξεχνιόμαστε ΔΕΝ ΈΧΩ ΓΟΝΕΊΣ! Είπα και εγώ έξαλλη.

Allison: Ρε Stefanie τι πράγματα είναι αυτά? Λέει λυπημένα.

Stefanie: Η αλήθεια! Λέω σκληρά.

Caleb: Stefanie σκάσε! Μου λέει απότομα.

Hope: ΓΙΑΤΊ ΠΈΘΑΝΑΝ STEFANIE?

Stefanie: Θα έπρεπε να ξέρω? Λέω ειρωνικά.

Hope: ΑΣ ΣΟΥ ΘΥΜΊΣΩ ΤΌΤΕ! Ο ΠΑΤΈΡΑΣ ΣΟΎ ΠΈΘΑΝΕ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΉΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΌ ΤΗΝ ΜΆΝΑ ΣΟΥ! ΚΑΙ Η ΜΆΝΑ ΣΟΥ? ΘΥΜΆΣΑΙ ΓΙΑΤΊ ΠΈΘΑΝΕ ΕΚΕΊΝΗ?

Stefanie: ΌΧΙ! ΔΕΝ ΈΧΩ ΓΟΝΕΊΣ!

Damon: Σωστά αυτή φύτρωσε! Είπε και όλοι τον αγριοκοιτάξαμε.

Caleb: Πέθανε για να σώσει εμάς! Ψιθύρισε.

Caroline: Πες το λίγο πιο δυνατά να το ακούσει και η αδερφή σου!

Caleb: Πέθανε για να σώσει εμάς! Η μαμά μας πέθαινε για να μας σώσει Stefanie!

Stefanie: Δ-Ε-Ν Μ-Ε ΝΟΙ-Ά-ΖΕΙ! Φώναξα συλλαβιστά και είδα την Hope να έρχεται απειλητικά προς το μέρος μου αλλά ο θείος Kol μπήκε στην μέση.

Kol: Άστην! Λέει στην Hope η οποία με έχει ήδη σκοτώσει με το βλέμμα της. Φύγε! Είπε μετά σε εμένα.

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now