Caleb's POV
Εδώ και ώρα απλά περπατάμε με την Stefanie χωρίς να λέμε λέξη πράγμα ασυνήθιστο για εμάς μιας και συνήθως τσακωνόμαστε.
Stefanie: Θα πεις τίποτα? Λέει για αν σπάσει την σιωπή.
Caleb: Να πεις εσύ κάτι εγώ δεν ξέρω τι να πω!
Stefanie: Πεινάω!
Caleb: Εεε τότε πάμε να πάρουμε τίποτα γιατί και εγώ πεινάω!
Stefanie: Δεν θέλω απέξω! Λέει ξινησμένη.
Caleb: Και τι θες? Την ρωτάω αγανακτισμένος.
Stefanie: Ξέρεις τι μου έχει λείψει? Μου έχει λείψει αυτή η ωραία μακαρονάδα από την θεία Hayley! Είπε με νοσταλγία. Και το ραβανί της θείας Caroline! Συνεχίζει.
Caleb: Δεν πας καλά κορίτσι μου!
Stefanie: Πάμε! Ούτως ή αλλιώς έχουμε να δούμε αυτούς του θείους θείες μας πάνω από μήνα οπότε πάμε πρώτα στην μακαρονάδα και μετά στο ραβανί. Λέει ενώ αρχίζει να προχωράει γρήγορα.
Κατάλαβα εκτός του ότι θα τους φορτωθούμε μεσημεριάτικα θα τους βάλει και να μαγειρέψουν.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Λίγη ώρα αργότερα...
Χτυπάμε το κουδούνι στο σπίτι του θείου Elijah και μας ανοίγει η θεία Hayley.
Hayley: Καλώς τους! Μας είπε χαμογελώντας. Περάστε! Μας είπε και έκανε στην άκρη για να μπούμε. Τι κάνετε αγάπες μου? Μας ρώτησε αφού μας αγκάλιασε.
Caleb: Καλ- δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω.
Stefanie: Άστα θεία πεινάσαμε! Πετάχτηκε και ο θείος Elijah που κατέβαινε τις σκάλες γέλασε.
Elijah: Και γιατί δεν πήρατε κάτι να φάτε αν βαριόσασταν να μαγειρέψετε βρε? Μας ρώτησε μόλις κατέβηκε.
Caleb: Ναι γιατί Stefanie? Την ρώτησα ενώ σταύρωσα τα χέρια μου και όλοι την κοιτάξαμε έντονα.
Stefanie: Εντάξει μην με κοιτάτε έτσι απλά ήθελα θεία μου εσύ που σε αγαπάω...
Hayley: Πρόσεχε τι θα πεις! Της λέει μεταξύ σοβαρού και αστείου.
Stefanie/Elijah: Θέλω μακαρονάδα/Θέλει μακαρονάδα! Είπανε ταυτόχρονα και όλοι γελάσαμε.
Hayley: Άντε καθίστε και πάω να ετοιμάσω! Μας είπε γελώντας και πήγε προς την κουζίνα.
Elijah: Καθίστε ντε τι ντρέπεστε? Μας είπε και εμείς κάτσαμε.
Stefanie: Λοιπόν θείε εγώ ένα θα πω! Λέει σοβαρά.
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...