Τριτοπρόσωπη αφήγηση
Stefanie: Σοβαρά τώρα την έκρυβες στο σπίτι ρε θείε? Έλεος! Λες και θέλει πτυχίο για να σκεφτείς πως το σπίτι σου θα είναι το πρώτο μέρος που θα έψαχνε κανείς! Είπε αγανακτισμένη στον Klaus.
Caleb: Βασικά γιατί δεν την κατέστρεψες κατευθείαν?
Klaus: Γιατί σκέφτηκα πως θα ήταν ασφαλής στο σπίτι και πως μπορεί να χρειαστεί!
Kol: Φυσικά γιατί βλέπετε έχει βάλει στόχο να σκοτώσει από εδώ και πέρα όποιο από τα αδέρφια του του πηγαίνει κόντρα.
Kai: Τζάμπα κόπο ρε Mikael να προσπαθήσεις να τους σκοτώσεις δεν το βλέπεις πως αυτοί θα σκοτωθούν μεταξύ τους? Πρώτα θα σκοτώσει ο Klaus τον Kol μετά ο Elijah την Rebekah γιατί θα τους πάει κόντρα και μετά η Alexa θα σκοτώσει και τους δύο γιατί θα έχουν σκοτώσει τον Kol και την Bex! Είπε γελώντας αλλά όλοι τον αγριοκοίταξαν.
Stefan: Ένα δίκιο το έχει! Είπε και αυτός γελώντας.
Damon: Εεεε εσύ είσαι ο ξενέρωτος Salvatore σταμάτα! Του είπε πιο σοβαρά.
Ειρήνη: Caleb πάνε καλά γενικά? Του ψιθύρισε.
Paul: Όχι αλλά έχει πλάκα! Πετάχτηκε εκείνος αλλά εκείνη την ώρα ακούστηκαν κάτι σαν πυροβολησμοί από την πίσω μεριά του σπιτιού.
Stefanie: Τι στον διάολο ήταν αυτό?
Kai: Δεν έχω ιδέα αλλά ότι και να γίνει εσύ μείνε μαζί μου! Και γιατί χρειάζομαι κάποιον για να αντλήσω μαγιά και για να σε προστεύσω!
Ryan: Αρκετά με την κουβέντα! Πετάχτηκε και έριξε μια ξύλινη σφαίρα στο πόδι της Caroline για να κάνει την αρχή.
Klaus: Είσαι καλά αγάπη?
Caroline: Ναι αλλά αυτός όχι για πολύ! Είπε και του επιτέθηκε αλλά δεν κατάφερε να το σκοτώσει μιας και της επιτέθηκαν πολλοί κυνηγοί.
Isaac: Μπορούμε να σκοτώσουμε και αυτή? Ρώτησε δείχνοντας την Μαίρη!
Ειρήνη: Όχι! Του είπε καθώς σπάει τον λαιμό ενός κυνηγού.
Olivia: Μόνο αυτό έχετε? Είπε σε κάτι άλλους κυνηγούς.
Ian: Είναι πάρα πολλοί. Συμπέρανε.
Sebastian: Καλά που περνούσα λοιπόν! Είπε ενώ μπήκε αυτός στην μάχη.
Kol: Theo! Theo! Που είναι η Alexa?
Theo: Λογικά προσπαθεί να ενεργοποιήσει την αυτόματη πυρόσβεση του σπιτιού! Έτσι μου είπε τουλάχιστον!
VOUS LISEZ
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...