Κεφάλαιο 46

58 5 18
                                    

Stefanie's POV

Allison: Ωραία και τώρα που ξεκαθαρίσαμε τι είναι ο καθένας μας! Πες μου Μαίρη ποιός εύχεσαι να σαπίσει στην κόλαση? Της λέει εκνευρισμένη λίγο μετά.

Μαίρη: Ξέρεις ποιοί! Εύχομαι ο διάολος να μην τους αφήσει να φύγουν ποτέ από εκεί.

???: Τότε λοιπόν αυτό και θα κάνει! Αδύνατον! Σκέφτηκα.

Stefanie: Τι στον διάολο? Είπα μπερδεμένη και θεία μου μπήκε μπροστά μου σαν να έπρεπε να με προστατεύσει από κάτι.

???: Είμαι ο διάολος γλυκιά μου! Μου λέει χαμογελώντας.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Ian's POV

Εδώ και πόση ώρα περιμένω την Olivia που πηγαίνει πάνω κάτω στο δωμάτιό μου να μου πει τι θέλει αλλά δεν μιλάει.

Olivia: Συγγνώμη! Μου λέει μετανιωμένα αλλά δεν καταλαβαίνω.

Ian: Γιατί αγάπη μου?

Olivia: Μην είσαι τόσο καλός μαζί μου σε παρακαλώ! Μου το κάνεις πιο δύσκολο! Μου λέει και εγώ την κοιτάζω με περιέργεια. Ήρθα κοντά με τον Sebastian! Είπε απότομα. Στο ορκίζομαι όμως δεν έγινε τίποτα μεταξύ μας! Συνέχισε γρήγορα.

Ian: Σε εμπιστεύτηκα!

Olivia: Συγγνώμη εντάξει? Συγγνώμη! Ian σε παρακαλώ εγώ εσένα αγαπώ όχι τον Sebastian ήταν απλά μια λάθος στιγμή! Λίγο η φωτιά, λίγο το κρασί παρασύρθηκα και παραλίγο να φιληθούμε αλλά στο ορκίζομαι το σταμάτησα! Δεν το άφησα να συμβεί!

Ian: Σε πιστεύω! Της λέω ήρεμος. Κοίτα Oliv εκτιμώ την ειλικρίνειά σου αλλά πρέπει να ξέρω το ήθελες? Ήθελες να τον φιλήσεις? Την ρωτάω και με κοιτάζει ενοχικά. Κατάλαβα! Είπα και άνοιξα την πόρτα. Θέλω να μείνω μόνος! Φύγε σε παρακαλώ! Της λέω ήρεμα.

Olivia: Ian σε παρακαλώ... Μου λέει ενώ στέκεται μπροστά μου.

Ian: Τι περίμενες Oliv? Ότι μετά από αυτό όλα θα ήταν καλά μεταξύ μας? Ότι εγώ θα είμαι ο μαλάκας της υπόθεσης? Λέω έντονα αυτή την φορά. Έξω Olivia! Συνέχισα και εκείνη απλά έφυγε.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Ειρήνης POV

Έχω μπερδευτεί λίγο και δεν καταλαβαίνω τι γίνεται.

???: Είμαι ο διάολος γλυκιά μου! Λέει αλαζονικά.

Stefanie: Όχι! Θυμάμαι τον Caleb να σου ξεριζώνει την καρδιά!

???: Ναι και εγώ για αυτό και ήρθα να σας πω την τιμωρία σας!

 Forever does not last foreverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora