Caleb's POV
Χτυπάω το κουδούνι στο διαμέρισμα που μένει η Μαίρη και μετά από λίγο μου ανοίγει!
Μαίρη: Τι θέλετε εσείς εδώ νυχτιάτικα? Και πως με βρήκατε? Μας είπε απότομα.
Caleb: Προσκάλεσέ μας μέσα! Της είπα θυμωμένα δείχνοντας της τα άλλα μου μάτια.
Μαίρη: Όχι! Είπε κάθετη.
Stefan: Δεν είναι καλή στιγμή για να παίξεις με τα νεύρα μας Μαίρη!
Ian: Συμφωνώ! Προσκάλεσέ μας μέσα!
Μαίρη: Όχι δεν θα σας προσκαλέσω! Επιμένει.
Caleb: Εντάξει μην μας προσκαλείς αλλά άμα στο κάψω το σπίτι με εσένα μέσα δεν θα φταίω όμως!
Μαίρη: Μπλοφάρεις!
Caleb: Ααα ναι? Της είπα και έβγαλα έναν αναπτήρα ενώ ο Ian πήρε στα χέρια του ένα μπουκάλι με βενζίνη που είχαμε μαζί μας για παν ενδεχόμενο.
Stefan: Ή μας προσκαλείς μέσα και κάνουμε μια συζήτηση ή τους αφήνω να κάνουν τα δικά τους! Την απείλησε.
Μαίρη: Δεν έχετε το θάρρος να το κάνετε!
Caleb: Τι λέει ρε Ian αυτή? Του είπα γελώντας.
Ian: Καλά αφού δεν έχουμε το θάρρος! Είπε και άρχισε να ρίχνει βενζίνη γύρω γύρω από το σπίτι της.
Μαίρη: Καλά! Περάστε σας προσκαλώ! Είπε παραδωμένη και εμείς μπήκαμε μέσα.
Caleb: Θα σε ρωτήσω μια φορά ευγενικά! Ποιο είναι το όνομα του κυνηγού που έχεις τάξει την Ειρήνη! Της είπα θυμωμένος αφού την πλησίασα απειλητικά και εκείνη έκανε κάποια βήματα πίσω.
Μαίρη: Δεν θα σου πω! Μου είπε απότομα.
Caleb: Πες μου πως τον λένε! Προσπάθησα να την εξαναγκάσω.
Μαίρη: Όχι! Μείνε μακριά μου τώρα!
Ian: Τέλεια πίνει ιεροβότανο για να μας κάνει την ζωή δυσκολότερη! Είπε αγανακτισμένος και ο θείος Stef με μια απότομη κίνηση την έπιασε από τον λαιμό και την κόλλησε στον τοίχο πίσω της.
Stefan: Άκου με τσουλίτσα αν θες να κάνεις την ζωή των άλλων δύσκολη δεν με νοιάζει αλλά μην τα βάζεις με την οικογένειά μου γιατί θα σε σκοτώσω εγώ ο ίδιος! Σήμερα κάποιοι κυνηγοί προσπάθησαν να σκοτώσουν τον ανηψιό μου αλλά δεν τα κατάφεραν! Πες λοιπόν στους φίλους σου πως αν γίνει άλλη μια τέτοια προσπάθεια θα τους βρω και θα αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο. Της είπε και μετά την άφησε να πέσει κάτω. Πάμε να φύγουμε τώρα! Είπε μετά σε εμένα και τον Ian. Caleb μάλλον δεν έγινα κατανοητός! Φεύγουμε! Μου τόνισε μιας και δεν κουνήθηκα για να φύγω στην αρχή αλλά μετά τον ακολούθησα.
ESTÁS LEYENDO
Forever does not last forever
FanficStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...