Κεφάλαιο 30

84 8 29
                                    

Olivia's POV

1 εβδομάδα μετά...

Ουαου πέρασε κιόλας μια ολόκληρη εβδομάδα από τότε που... Δεν θέλω να το θυμάμαι! Η Stefanie έφυγε από το σπίτι και μετακόμισε μαζί με τον Kai για ευνόητους λόγους. Ενώ Caleb είναι στο σπίτι αλλά είναι κλεισμένος όλη την ημέρα στο δωμάτιό του και δεν μιλάει με κανέναν ή για να γίνω πιο συγκεκριμένη ούτε καν μας ανοίγει την πόρτα. Ούτε σε εμένα, ούτε στους γονείς μου να φανταστείτε ούτε καν στην Ειρήνη και τον Ian δεν ανοίγει. Στο μόνο άτομο που άνοιξε πριν δύο μέρες ήταν στην Stefanie! Σε κανέναν άλλο! Η μαμά προσπαθεί να είναι ψύχραιμη και να διαχειριστεί όλη αυτή την κατάσταση ενώ ο
μπαμπάς νομίζω πως αν συνεχίσει έτσι θα τρελαθεί τελείως. Καλά ίσως για την περίεργη συμπεριφορά του φταίει λίγο και αυτός ο λεκές από αίμα στο πάτωμα που δεν λέει να φύγει με τίποτα! Έχει μείνει εκεί μάλλον για να μας θυμίζει πόσα μπορούν να συμβούν μέσα σε μια μόνο στιγμή! Να ας πούμε οι θείοι μου τράβηξαν τα πάνδεινα για να είναι επιτέλους μαζί και να έχουν οικογένεια και πάνω που ήταν τόσο κοντά στο να πετύχουν ότι ονειρεύτηκαν κάποιος έκανε αλλά σχέδια!

Isaac: ΝΑ ΜΈΝΟΥΜΕ ΕΔΏ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΓΙΑΤΊ ALLISON? Τον ακούω ξαφνικά. Αυτό το σπίτι προοριζόταν για εφτά άτομα όχι για τέσσερα έτσι και αλλιώς.

Allison: Isaac το ξέρω αλλά σε αυτή την φάση δεν μπορώ να κάνω κάτι! Του εξηγεί και το κουδούνι χτυπάει.

Olivia: Πάω εγώ! Τους λέω ενώ ανοίγω την πόρτα και βλέπω δύο άντρες μπροστά μου γύρω στην ηλικία του μπαμπά μου υποθέτω.

???: Για σου! Μου λέει ο ένας χαμογελώντας! Είσαι η Stefanie ή η Olivia? Έχω να σας δω και τις δύο από όταν ήσασταν μωρά! Μπερδεύτηκα.

Olivia: Εγώ είμαι η Olivia! Εσείς ποιοί είστε? Λέω μπερδεμένη.

Isaac: Olivia αγάπη μου ποιος ήρθε? Με ρώτησε και ήρθε στην πόρτα.

???: Isaac παλιό φίλε! Πόσα χρόνια έχουμε να τα πούμε? Λέει ενώ αγκαλιάζονται φιλικά.

Isaac: Ethan, Jackson χαίρομαι που σας βλέπω! Τους είπε χαμογελώντας. Μα πως βρήκατε που μένω αφού δεν σας το είχα πει!

Jackson: Για αυτό υπάρχουν τα social media!

Ethan: Λοιπόν που είναι οι άλλοι δύο ηλίθιοι? Οοοοο αυτούς και αν έχω να τους δω χρόνια! Είναι ακόμα όπως τους θυμάμαι ή ο εν γάμος βίος τους άλλαξε? Λέει χαρούμενος και ο μπαμπάς κατσουφιάζει.

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now