Kol's POV
*Την ίδια μέρα*
Πρέπει να βρω τρόπο ή να βγω ή να επικοινωνήσω με τους έξω και μάλιστα σύντομα. Αν με έχουν για νεκρό.... Καλά όχι ότι νοιάζεται και κανείς αλλά...
Ειρήνη: Λες να τα καταφέρουμε? Με έβγαλε από τις σκέψεις μου.
Kol: Εσύ ίσως για εμένα δεν είμαι σίγουρος.
Ειρήνη: Ναι νομίζω πως εσύ έχεις περισσότερες πιθανότητες από εμένα.
Kol: Φυσικά γιατί όλα είναι πιο εύκολα με ένα παλούκι λευκής δρυς στην πλάτη. Της είπα και γελάσαμε ελαφρώς.
Ειρήνη: Μπορώ να βοηθήσω πάντως αν θες.
Kol: Άστο καλύτερα γιατί αν η Katherine και ο Mikael μας καταλάβουν την έχουμε άσχημα.
Ειρήνη: Έπρεπε να τον είχα ακούσει γαμώτο! Λέει ενώ δάκρυα τρέχουν από τα μάτια της.
Πριν προλάβω να πω κάτι στην Ειρήνη για να την παρηγορήσω η πόρτα άνοιξε και...
Stefanie: Θα μπορούσες να είσαι πιο ευγενικός με μια κυρία. Ακούστηκε η φωνή της και εγώ κοιτάζω τρομαγμένος προς τα εκεί.
Η πόρτα κλείνει ξανά...
Stefanie: Τέλεια! Ψιθύρισε και μετά γύρισε προς το μέρος μας. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ! Φώναξε ενθουσιασμένη. ΘΕΊΕ! ΕΊΣΑΙ ΖΩΝΤΑΝΌΣ! Συνέχισε κάνοντάς με να γελάσω καθώς έπεσε στην αγκαλιά μου.
Kol: Α! Α! Σιγά παιδί μου και πονάω! Της είπα κάνοντας έναν μορφασμό πόνου.
Stefanie: Συγγνώμη! Απλά χάρηκα!
Kol: Δεν πειράζει. Μπορείς όμως να μου πεις για ποίο λόγο είσαι εδώ?
Stefanie: Μα δεν είναι προφανές? Θα μας βγάλω ξανά έξω αλλά πριν θα τελειώσουμε αυτό που έπρεπε να είχαμε ήδη τελειώσει.
Ειρήνη: Και πως θα βγούμε από εδώ?
Stefanie: Αν μπορείτε να με βοηθήσετε με αυτά εύκολα! Είπε δείχνοντας τις αλυσίδες που την εμποδίζουν να κάνει μαγικά στα χέρια της και εγώ τις έσπασα με ευκολία.
Kol: Έγινε! Της είπα χαμογελόντας και εκείνη ήρθε από πίσω μου.
Stefanie: Αυτό ίσως πονέσει λίγο! Μου είπε καθώς τράβηξε απότομα το παλούκι από την πλάτη μου και μετά βοήθησε και εμένα και την Ειρήνη να σηκωθούμε.
Ειρήνη: Ποιο είναι το σχέδιο?
Stefanie: Για αρχή θα στείλω μια ειδοποίηση στους άλλους πως είμαστε εντάξει και πως αρχίζουμε.
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...