Kai's POV
Μόλις βγήκα έξω με τον Isaac απλά ακολουθήσαμε τον Theo. Για την ακρίβεια απλά προσπαθούμε να τον φτάσουμε γιατί περπατάει γρήγορα και εμείς περπατάμε σαν άνθρωποι αν καταλαβαίνετε.
Isaac: Περίμενέ μας όμως γιατί θα το πάμε έτσι όλη την νύχτα το βλέπω εγώ! Αποφάσισε να του φωνάξει και ο Theo για καλή μας τύχη σταμάτησε να περπατάει
Kai: Ωραία σταμάτησες! Του είπα μόλις τον φτάσαμε. Γιατί έφυγες έτσι? Εκτός του ότι είσαι βλαμμένος φυσικά! Τον ρώτησε και μου έριξε ένα δολοφονικό βλέμμα καθώς κάθισε σε ένα παγκάκι.
Isaac: Εγώ ψηφίζω να γυρίσουμε πίσω γιατί θα μας σκοτώσει! Μου ψιθύρισε.
Kai: Όχι ρε είμαστε δύο θα κερδίσουμε!
Isaac: Σωστά θα προσπαθήσεις πρώτα εσύ αλλά μετά αν σε σκοτώσει εγώ θα φύγω!
Theo: Είστε ηλίθιοι! Και οι δύο! Ειδικά εσύ! Είπε δείχνοντας τον Isaac στο τέλος.
Kai: Α ευχαριστούμε!
Isaac: Να σου πω κάτι θα μου μείνει ψυχολογικό στο τέλος! Όλη την ώρα με βρίζεις!
Kai: Ναι μωρέ πληγώνεται! Λέω κοροϊδευτικά.
Theo: Ποτέ δεν σας ευχαρίστησα οπότε το κάνω τώρα! Ευχαριστώ!
Isaac: Και εμένα? Είπε έκπληκτος.
Theo: Ναι και εσένα ηλίθιε μάθε να ακούς επιτέλους!
Kai: Γιατί μας ευχαριστείς?
Theo: Ελάτε τώρα εσείς προσέχατε τα παιδιά μου όσο εγώ και η Alexa λείπαμε και σας ευχαριστώ για αυτό! Σας χρωστάω!
Isaac: Δεν το έκανα για εσένα ή για την Alexa όμως το έκανα γιατί το ήθελα οπότε μην με ευχαριστείς εμένα τουλάχιστον! Άλλωστε θα έκανες το ίδιο για την Olivia!
Kai: Συμφωνώ! Εμείς επιλέξαμε να τους σταθούμε δεν μας χρωστάς τίποτα!
Theo: Δεν θα επιμείνω κιόλας! Μας είπε και γελάσαμε.
Kai: Γιατί έφυγες από σπίτι έτσι τελικά?
Theo: Απλά δεν μπορώ να βλέπω την Alexa να υποφέρει και την Stefanie στεναχωριμένη αυτό είναι όλο επίσης δεν αντέχω τον Klaus!
Isaac: Ποιος τον αντέχει αυτόν?
Kai: Αυτό είναι μια πολύ καλή ερώτηση που δεν έχω απάντηση!
Isaac: Ααα για κάτσε τώρα που το θυμήθηκα! Ρε Kai τι παίζει με την Rebekah?
Kai: Τι παίζει με την Rebekah ρε Isaac? Τον ρώτησα στον ίδιο τόνο.
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...