Paul's POV
Olivia: Σκάσε και κάνε στην άκρη! Του είπε και εκείνος σηκώθηκε. Κοίτα με Stefanie! Εμένα κοίτα και άσε τους άλλους τους ηλίθιους ναι? Δεν είναι ώρα να το χάσεις! Σε χρειαζόμαστε γιατί έχουμε να βρούμε και να σκοτώσουμε αυτόν που τα κάνει όλα αυτά εντάξει? Για αυτό πάρε ανάσες μαζί μου! Της είπε και εκείνη την άκουσε.
Paul: Ναι σχετικά με αυτό που είπες πρέπει να σας πω κάτι γιατί από ότι φαίνεται δεν ξέρετε! Τους είπα διστακτικά μόλις ηρέμησε λίγο η Stefanie.
...
Stefanie: Paul? Θα μας πεις αυτό που δεν ξέρουμε?
Paul: Ε ναι θα σας πω απλά όχι τώρα! Είπα και έφυγα βιαστικά από εκεί.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Λίγη ώρα αργότερα...
Katherine: Λοιπόν τι με ήθελες?
Paul: Δέχομαι το γεγονός πως σκότωσες τον Elijah καθώς και μπορώ να φανταστώ μερικούς καλούς λόγους για να το κάνεις αλλά η Davina τι σου έκανε?
Katherine: Μην θυμώνεις! Απλά έτυχε! Καταλάθος έγινε! Μου λέει με απάθεια.
Paul: Έτυχε? Πως σκοτώνεις κάποιον καταλάθος?
Katherine: Ο στόχος μου ήταν ο Kol απλά δεν το υπολόγισα σωστά! Μου λέει σαν να μην έγινε τίποτα.
Paul: Ο Kol τι σου έκανε?
Katherine: Είναι Mikaelson αυτό είναι όλο! Μου απάντησε και έφυγε αφήνοντάς με άφωνο.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
*Meanwhile*
Μόλις με άφησε ο Caleb στο σπίτι και από ότι βλέπω τώρα έφτασαν και οι υπόλοιποι γιατί ανοίγουν για να μπουν μέσα και λίγο πριν ο μπαμπάς μου κλείσει την πόρτα στα μούτρα γιατί δεν με είχε δει πρόλαβα και μπήκα μέσα.
Theo: Μην πεις λέξη! Κουβέντα! Βούλωσέ το καλύτερα! Τον είδα να λέει νευριασμένος στο θείο Klaus που πήγε να μιλήσει.
Isaac: Εγώ να ρωτήσω τι έγινε ή όχι?
Theo: Όχι! Να σκάσετε όλοι γίνεται? Ρώτησε κάνοντας μας νοήματα που εγώ δεν πιάνω.
Alexa: Πάω να τσεκάρω την μικρή! Μας ανακοίνωσε και πήγε να ανέβει προς τα επάνω.
Allison: Μόλις κοιμήθηκε να ξέρεις! Απάντησε και απλά η μαμά της έγνευσε καταφατικά και έφυγε.
Theo: Λέξη είπα Klaus! Του είπε ξανά με το που πήγε να ανοίξει το στόμα του.
Klaus: Θα σκάσεις επιτέλους δεν με αφήνεις να πω τίποτα?
KAMU SEDANG MEMBACA
Forever does not last forever
Fiksi PenggemarStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...