Κεφάλαιο 98

51 7 63
                                    

Caleb's POV

Πήραμε τηλέφωνο τον θείο Kol για να του ευχηθούμε αλλά δεν μιλήσαμε και πολύ γιατί γκρίνιαζε σε κάποιον για τα κεράκια υποθέτω! Να σας πω την αλήθεια δεν πολυκατάλαβα τι γινόταν και δεν με νοιάζει ιδιαίτερα.

Ειρήνη: Θα πει κανείς τίποτα ρε παιδιά ή έτσι θα καθόμαστε και θα κοιταζόμαστε μεταξύ μας?

Paul: Συμφωνώ με την χαζή κοκκινομάλλα! Πείτε τίποτα!

Caleb: Τίποτα! Του απάντησα απότομα.

Stefanie: Ρε Caleb δεν κόβεις την ειρωνεία λέω εγώ? Μου είπε εκνευρισμένη.

Caleb: Μα με προκαλεί! Εγώ φταίω?

Ian: Όχι ρε αγόρι μου ο γείτονας φταίει! Είπαμε εμείς πως φταίς εσύ? Με ειρωνεύτηκε.

Paul: Καλά μην τον φάτε κιόλας δεν είπε και τίποτα!

Caleb: Βασικά είπα τίποτα!

Olivia: Θα μας κάψεις εσύ τελείωσε!

Ειρήνη: Αστούς να λένε αγάπη μου! Ότι θέλουν λένε! Μου είπε γελώντας.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Caleb's POV

2 μέρες αργότερα...

Μαίρη: ΔΕΝ ΑΚΟΎΩ ΛΈΞΗ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΕΙΡΉΝΗ! ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΛΈΩ! Εδώ και πόση ώρα έχει έρθει στο σπίτι της Ειρήνης και κάνει σαν υστερική.

Ειρήνη: ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΏ ΤΕΛΕΊΩΣΕ!

Μαίρη: ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΖΗΤΉΣΩ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΠΆΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΈΞΕΙΣ ΝΥΦΙΚΌ ΓΙΑΤΊ ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΊΣ ΣΕ ΛΊΓΕΣ ΜΈΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΚΆΝΕΙ ΤΊΠΟΤΑ!

Caleb: Εντάξει! Λέω με αγανάκτηση και σηκώνομαι όρθιος. Παντρέψου με! Είπα στην Ειρήνη κοιτώντας την κατάματα.

Ειρήνη: Τι? Είπε έκπληκτη.

Caleb: Παντρέψου εμένα Ειρήνη όχι αυτόν! Επανέλαβα.

Μαίρη: Δεν πρόκειται!

Caleb: Γιατί? Αφού νοιάζεσαι μόνο για τα λεφτά λοιπόν σε πληροφορώ πως η οικογένειά μου έχει πολλά Μαίρη μην φοβάσαι!

Ειρήνη: Caleb... Λέει μπερδεμένη.

Caleb: Σε παρακαλώ! Απλά μην παντρευτείς αυτόν Ειρήνη! Θα σου κάνει την ζωή κόλαση! Την διέκοψα.

Ειρήνη: Θα σε παντρευτώ! Μου απάντησε και ένιωσα μια ανακούφιση για κάποιο λόγο ενώ η Μαίρη έφυγε μέσα στα νεύρα από το σπίτι.

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now