Stefanie's POV
Paul: Αυτός ο αστερισμός ονομάζεται αστερισμός του Πήγασου και εκεί κοντά του είναι ο αστερισμός του Περσέα πού στέκεται όρθιος με το ρόπαλό του ενώ στην μέση βρίσκεται ο αστερισμός της Ανδρομέδας!
Stefanie: Ουάου! Πως τα ξέρεις εσύ όλα αυτά?
Paul: Παλιά μου άρεσε να μαθαίνω πράγματα για τα αστέρια. Μου εξήγησε και εγώ χαμογέλασα. Το ακούς αυτό?
Stefanie: Ναι! Ποιος φωνάζει έτσι?
Paul: Από το σπίτι σου ακούγεται εμένα ρωτάς?
Stefanie: Ααα ναι δεν είναι τίποτα! Η μαμά θα τσακώνεται με τους θείους μου!
Paul: Μήπως θες να πας να δεις?
Stefanie: Ούτε κατά διάνοια όμως! Μια χαρά τα βγάζει πέρα η μαμά εγώ δεν μπορώ να τους ακούω όλη την ώρα εκεί! Πρώτα θα σιγουρευτούμε πως σταμάτησαν να τσακώνονται και μετά θα γυρίσω στο σπίτι! Όχι τίποτα άλλο θα με πιάσει πονοκέφαλος εκεί μέσα! Του είπα και γέλασε.
Katherine: Ποιον σφάζουν καλέ? Ακούσαμε την φωνή της από πίσω μας.
Paul: Κανέναν από όσο ακούω τουλάχιστον!
Katherine: Και γιατί φωνάζουν? Δεν μπορούν να τσακωθούν ήρεμα?
Stefanie: Δεν νομίζω πως ο θείος Klaus μπορεί να τσακωθεί χωρίς να φωνάζει!
Katherine: Έτσι κάνετε κάθε μέρα? Κατάλαβα μάτι δεν θα κλείσουμε!
Paul: Περίμενε τώρα τελειώνει!
Stefanie: Καλά εσύ κρυφακούς?
Paul: Σουτ! Άουτσ! Αυτό πρέπει να πόνεσε!
Katherine: Ααα θέλει και γονατιστός κιόλας! Πολλά ζητάει!
Stefanie: Συγγνώμη και οι δύο κρυφακούτε?
Paul: Κάτσε ρε πριγκίπισσα έχουν ζουμί αυτά που λένε!
Katherine: Τώρα ποιος το έφαγε το χαστούκι ο Klaus ή ο Damon?
Paul: Ο Klaus δεν ακούς?
Stefanie: Κοίτα εκεί κουτσομπολιό!
Katherine: Οοοο τους πετάει έξω και τους δύο! Είπε γελώντας και μετά από λίγο όντως άνοιξε η πόρτα και οι θείοι μου βγήκαν έξω.
Paul: Και τελείωσαν! Κρίμα! Τι έλεγες πριγκίπισσα?
Stefanie: Ότι είσαι κουτσομπόλης! Μα καλά όλα τα ακούσατε?
Katherine: Δεν φταίμε εμείς ας μην σήκωναν όλη την γειτονιά στο πόδι! Είπε και έφυγε ξανά για μέσα.
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...