Stefanie's POV
Λίγη ώρα αργότερα...
Εκεί που καθόμαστε σιωπηλοί και περιμένουμε ένα θαύμα ξαφνικά μπροστά μας εμφανίζεται η Katherine και νιώθω τα πόδια μου να κόβονται.
Caleb: Για όνομα του Θεού τι άλλο θες από εμάς επιτέλους?
Katherine: Ήρθα για να σας δώσω την επιλογή μιας και έχω κολλήσει! Θα αφήσω έναν από τους δύο να βρει γαλήνη αλλά η επιλογή είναι δική σας! Ποιον θα σώσετε? Την Alexa ή τον Theo? Έχετε δέκα λεπτά να το σκεφτείτε!
Stefan: Δεν χρειαζόμαστε χρόνο για να το σκεφτούμε! Είπε με σιγουριά και όλοι τον κοιτάξαμε (ναι δεν έφυγε τελικά).
Katherine: Άσε με να μαντέψω... την Alexa!
Stefan: Δεν θα επιλέξουμε ανάμεσά τους Katherine άρα θα μείνουν και οι δύο! Της απάντησε και εκείνη αφού χαμογέλασε εξαφανίστηκε.
Rebekah: Μας δουλεύεις? Είχαμε έναν τρόπο για να σώσουμε τουλάχιστον τον έναν από τους δύο....
Stefan: ΘΑ ΒΡΟΎΜΕ ΆΛΛΗ ΛΎΣΗ ΤΌΤΕ! ΌΧΙ ΑΥΤΌ! Την διέκοψε.
Rebekah: Α ΝΑΙ? ΈΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΕΣΎ ΚΆΤΙ? ΓΙΑΤΊ ΕΓΏ ΔΕΝ ΈΧΩ ΒΡΕΙ ΤΊΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΒΟΗΘΉΣΕΙ! Φωνάζει αγανακτισμένη.
Elijah: Rebekah καλά έκανε ο Stefan! Αυτή την στιγμή το μόνο πράγμα που έχουν είναι ο ένας τον άλλον δεν μπορούμε να τους χωρίσουμε είναι το χειρότερο που μπορούμε να τους κάνουμε τώρα! Είπε ψύχραιμος.
Kol: ΤΟ ΒΡΉΚΑ! Φώναξε κατεβαίνοντας τις σκάλες. Βρήκα πως να σκοτώσουμε την Katherine και να καταστρέψουμε μια για πάντα την κόλαση! Μας εξήγησε και όλοι κοιταχτήκαμε χαρούμενα ενώ ο Kai πήρε στα χέρια του το χαρτί με το ξόρκι.
Kai: Ναι βασικά δεν την σκοτώνουμε απλά την κάνουμε ότι ήταν πριν πεθάνει δηλαδή βαμπίρ με κανίμα!
Caleb: Άρα θα είναι τρωτή! Είπε βράζοντας από θυμό.
Hayley: Και πως θα ξέρουμε πως τα καταφέραμε και πως η Alexa με τον Theo θα είναι εντάξει μετά από όλα αυτά?
Davina: Ένα λεπτό! Είπε και άρχισε να ψάχνει κάτι μέσα στα συρτάρια. Λοιπόν με αυτό το κερί αφού σιγουρευτούμε πως η κόλαση έχει καταστρέφει για τα καλά θα τους φέρουμε πίσω αλλά μόνο μέχρι να σβήσει το κερί! Μην φοβάστε αργεί να σβήσει θα προλάβουμε να μιλήσουμε! Μας εξήγησε μιας και την κοίταξα τρομαγμένα. Αν δεν καταφέρουν ποτέ να βγουν από τον κόλαση τότε δεν θα μπορέσω να τους φέρω πίσω με το κερί και εμείς θα έχουμε αποτύχει!
KAMU SEDANG MEMBACA
Forever does not last forever
Fiksi PenggemarStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...