Κεφάλαιο 126

48 7 38
                                    

Caleb's POV

Caleb: Τι κάνεις εσύ εδώ? Ρώτησα απότομα το άτομο που στέκεται μπροστά μου στην πόρτα. Θεία Bex δεν είναι η κατάλληλη ώρα για επισκέψεις!

Bex: Άκου με! Το ξέρω πως έκανα λάθος Caleb και πραγματικά λυπάμαι αλλά...

Caleb: Αλλά τι? Την διέκοψα.

Bex: Απλά θέλω να βοηθήσω! Πρέπει να πεις και στους άλλους να φύγετε από το σπίτι.

Caleb: Γιατί? Τι έγινε?

Bex: Ο Mikael έρχεται εδώ! Έχω ειδοποιήσει τον Klaus, τον Kol, τον Kai και τους Salvatore οι οποίοι έρχονται από εδώ αλλά το ίδιο κάνει και ο Elijah που είναι θολωμένος και πιστεύω πως θα ήθελε πάρα πολύ να σκοτώσει τον Kol! Για αυτό σου λέω πρέπει να φύγετε θα βοηθήσω εγώ εδώ.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Stefanie's POV

*Meanwhile*

Μαίρη: Πως νιώθεις τώρα Alexa που θα παχύνεις και θα γίνεις ακόμα πιο χάλια?

Isaac: Εσύ σε λίγο δεν θα έχεις γλώσσα πάντως αν συνεχίσεις!

Μαίρη: Και α πα πα έγκυος αυτή την περίοδο? Το πιο πιθανό είναι να αποβάλλεις με τόσα που γίνονται! Ξέρεις τώρα λίγο το άγχος, λίγο η ταραχή δεν θέλει και πολύ για να χάσεις το μωρό! Ή ακόμα και να γεννηθεί σιγά μην καταφέρει να μεγαλώσει αυτή την περίοδο.

Stefanie: Σκάσε ρε Μαίρη επιτέλους και φάε την γλώσσα σου!

Theo: Συμφωνώ να σκάσεις! Τίποτα δεν θα γίνει!

Μαίρη: Οπότε δεν ξέρεις ε Alexa? Άλλαξε κουβέντα

Alexa: Να ξέρω τι?

Stefanie: Τίποτα! Είπα γρήγορα για να το σώσω μιας και ξέρω που το πάει.

Μαίρη: Καημενούλα δεν σου είπαν τι έγινε πριν από μια εβδομάδα ε? Όλη η πόλη το ξέρει!

Ειρήνη: Έλεος μαμά σταμάτα να μιλάς επιτέλους! Λέει ενοχλημένη και ντροπιασμένη ταυτόχρονα.

Alexa: Theo για πιο πράγμα μιλάει αυτή?

Olivia: Δεν είναι τίποτα θεία απλά ξέχνα το!

Μαίρη: Όχι και τίποτα που τώρα είσαι βαμπίρ.

Alexa: Τι είναι? Είπε έκπληκτη. Πως? Τι έγινε?

Μαίρη: Ο πρώην της ήθελε να την θυσιάσει οπότε ο γιος σου της έδωσε κρυφά αίμα του και μπουμ!

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now