Κεφάλαιο 13

66 9 67
                                    

Caleb's POV

Περπατάω προς το γραφείο της μαμάς και βλέπω τον θείο Kol να βγαίνει εκνευρισμένος.

Caleb: Καλημέρα! Του λέω χαμογελαστά.

Kol: Καλημέρα! Μου απαντάει κοφτά και βγαίνει και ο θείος Stefan εκνευρισμένος.

Caleb: Τι έγινε καλέ? Ρώτησα έτοιμος να γελάσω.

Stefan: Έγινε ότι αν μείνω λίγο ακόμα μαζί της σε λίγο δεν θα έχεις μάνα! Μου λέει με νεύρα.

Kol: Ναι έπρεπε να φέρει πίσω η Dahlia την πεισματάρα και γκρινιάρα εκδοχή της! Λέει και αυτός εκνευρισμένος.

Alexa: Kol το άκουσα αυτό! Του φωνάζει από μέσα.

Kol: Γιατί κρυφό το έχω! Φωνάζει και αυτός.

Caleb: Εμένα θα μου εξηγήσει τελικά κανείς τι έγινε?

Stefan: Δέχτηκε ξανά αυτόν τον ηλίθιο στην σχολή!

Kol: Και εγώ χωρίζω!

Caleb: Πρώτον εντάξει! Δεύτερον τι? Λέω έκπληκτος.

Kol: Ναι και μου το είχε πει "αν σε πιάσω να ξανασκοτώνεις θα σε χωρίσω!" Δεν την άκουσα όμως! Μου εξηγεί.

Caleb: Ωραία και ο θείος Stefan τα έχει πάρει γιατί μάλλον δέχτηκε ξανά τον Paul κατανοητό! Εσύ γιατί τα έχεις πάρει μαζί της?

Kol: Γιατί μου είπε πως είμαι άξιος της μοίρας μου και με αποκάλεσε ψεύτη και μου είπε πως καλά κάνει η Davina που με χωρίζει!

Caleb: Έτσι στο άσχετο? Και όλα αυτά γίνονται επειδή σκότωσες μόνο έναν άνθρωπο?

Kol: Ναι!

Alexa: Πες τα όλα! Μην λες τα μισά! Φωνάζει από μέσα.

Kol: Ας πούμε πως της είπα πως σκότωσα μόνο έναν άνθρωπο και η θεία σου τα πήρε και μου είπε πως χωρίζουμε και μετά που την πήρε τηλέφωνο να της πει πως είναι υπερβολική εκείνη της είπε πως δεν ήταν ένας άνθρωπος αλλά εικοσιπέντε! Εεε και μετά η μάνα σου εκνευρίστηκε χωρίς κανένα σημαντικό λόγο.

Stefan: ΑΑΑΑΑ ΔΕΝ ΑΝΤΈΧΩ ΆΛΛΟ ΘΕΈ ΜΟΥ ΌΛΟΙ ΕΊΝΑΙ ΗΛΊΘΙΟΙ! ΚΑΛΆ ΔΕΝ ΉΜΟΥΝ ΝΕΚΡΌΣ? Παραλογίζεται καθώς φεύγει.

Damon: Οοοο καλημέρα Stef! Του λέει μόλις τον βλέπει.

Stefan: Κακή ψυχρή και ανάποδη! Του απάντησε απότομα.

Elena: Τι έπαθες καλέ?

Stefan: Άντε παρατήστε με όλοι! Ούτε μια μέρα δεν έχει που γύρισα και ήδη μου λείπει το να είμαι νεκρός! Λέει φεύγοντας.

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now