Olivia's POV
Μόλις μπήκε στο σπίτι ο Ian και ευτυχώς δεν είχαμε δράματα! Μέχρι τώρα τουλάχιστον όλα κυλάνε φανταστηκά.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Θυμάστε πως είπα ότι όλα κυλάνε φανταστηκά? Εεε λοιπόν γράψτε λάθος γιατί από την ώρα που έφυγε ο Ian εγώ διαφωνώ με τον Caleb και η Stefanie με υποστηρίζει.Caleb: Ρε κοπέλα μου τι δεν καταλαβαίνεις από αυτό που σου λέω?
Stefanie: Μας ζάλισες όμως σου έχουμε πει εμείς ποτέ να μην κάνεις κάτι με την Ειρήνη επειδή έτσι γουστάρουμε?
Olivia: Μην κουράζεσαι να απαντήσεις! Όχι! ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΣΚΆΣΕ!
Caleb: Ο IAN ΠΑΡΌΛΟ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΦΊΛΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΈΡΕΤΑΙ ΌΜΟΡΦΑ ΣΤΙΣ ΚΟΠΈΛΕΣ Η ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΣΧΈΣΗ ΤΟΥ ΉΤΑΝ ΈΝΑ ΜΉΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΕΠΕΙΔΉ ΤΗΝ ΕΊΧΕ ΒΆΛΕΙ ΣΤΟΊΧΗΜΑ ΓΑΜΏ! Μου φωνάζει.
Olivia: Ωραία λοιπόν τώρα είναι διαφορετικά ΔΙΑ-ΦΟ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΑ! ΤΟ ΆΚΟΥΣΕΣ? Του φωνάζω και εγώ.
Stefanie: Δεν καταλαβαίνω γιατί το συζητάμε ακόμα αφού η ζωή είναι ΔΙΚΙΆ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΆΝΟΥΝ ΌΤΙ ΘΈΛΟΥΝ ΑΥΤΟΊ ΚΑΙ ΌΧΙ ΌΤΙ ΘΈΛΕΙΣ ΕΣΎ! Του φώναξε.
Caleb: Σκάσε μια!
Stefanie: Εισ-...
Caleb: Σκάσε και άκου γαμώ κάτι γίνεται κάτω! Μου λέει εκνευρισμένος και εγώ σταματάω να μιλάω.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Klaus POV
Κάθομαι με την Caroline και την Rebekah την οποία προσπαθούμε να παρηγορήσουμε αλλά τίποτα αυτή ακόμα θρηνεί τον Marcel. Ξαφνικά ένα παρατηρώ ένα γράμμα στο πάτωμα μπροστά στην πόρτα. Πηγαίνω το πιάνω στα χέρια μου και το κοιτάζω. Απέξω γράφει μόνο "Klaus Mikaelson".
Caroline: Τι είναι αυτό? Με ρωτάει δείχνοντας με τα μάτια της το γράμμα.
Klaus: Δεν έχω ιδέα αγάπη! Ας μάθουμε όμως! Λέω και αρχίζω να διαβάζω δυνατά το γράμμα.
"Φίλε μου Klaus,
Πάει μια χιλιετία περίπου από την τελευταία φορά που τα είπαμε! Εχθές εσύ και η οικογένειά σου καταστρέψατε την οργάνωσή μας οπότε σήμερα θα καταστρέψω και εγώ ότι μπορώ από την δική σου οικογένεια. Έχω στείλει κάπου κάποιον που τον οδηγεί η οργή της απώλειας για να σας κάνει να καταλάβατε πως οι ήρωες ποτέ δεν ζουν μέχρι το τέλος! Σε δέκα λεπτά από τώρα όλα θα έχουν τελειώσει για εσένα εκτός αν βρεις ποιον στείλαμε και που ακριβώς εγκαίρως!
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...