Κεφάλαιο 103

53 8 44
                                    

Stefanie's POV

Ξυπνάω από το φως που μπαίνει από το παράθυρο και με στραβώνει. Α πα πα! Πιάστηκα καλέ. Ααα δεν πάμε καλά εδώ μέσα πως κοιμόμαστε όλοι έτσι?

Λοιπόν για να καταλάβατε και εσείς τι γίνεται!

Επειδή δεν θέλαμε να αφήσουμε μόνο του τον θείο Kol μετά τα χθεσινά εγώ κοιμάμαι στον ένα καναπέ ξαπλωμένη με τον μπαμπά. Στον άλλο καναπέ τώρα κοιμάται ο θεία Davina που έχει βάλει το κεφάλι της πάνω ένα πόδι του θείου ο οποίος είναι καθιστός και στο άλλο του πόδι έχει το κεφάλι της η μαμά που είναι στο πάτωμα!

Theo: Τι ώρα είναι? Με ρώτησε αφού κατάλαβε πως είμαι ξύπνια.

Stefanie: Δύο! Του απάντησα μόλις κοίταξα την ώρα. Τι ώρα κοιμηθήκαμε και ξυπνήσαμε τώρα?

Theo: Εσύ κατά της τέσσερις και εγώ κανένα μισάωρο μετά. Τώρα οι άλλοι δεν έχω ιδέα. Μου είπε καθώς σηκώθηκε. Καλά καμένοι είναι και οι τρεις τους? Απόρησε μόλις τους είδε.

Stefanie: Γιατί το λες αυτό ρε μπαμπά?

Theo: Γιατί δεν πήγαν επάνω να κοιμηθούν αλλά κοιμήθηκαν έτσι! Μου ψιθυρίζει.

Stefanie: Ένα δίκιο το έχεις! Του απάντησα γελώντας σιγανά.

Theo: Σήκω να μαγειρέψουμε τίποτα να φάμε γιατί θα πεινάνε μετά!

Stefanie: Από ποτέ ξέρεις να μαγειρεύεις εσύ μπαμπά?

Theo: Εγώ δεν ξέρω αλλά ξέρεις εσύ και εγώ θα σε βοηθήσω τελείωνε! Μου είπε και σηκωθήκαμε και οι δύο.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Λίγο αργότερα...

Stefanie: Όχι ρε μπαμπά! Όχι ρε μπαμπά τα αυγά με τα τσόφλια μέσα! Πρόσεχε λίγο!

Theo: Δεν έπεσαν αυτή την φορά σταμάτα!

Stefanie: Τι σταμάτα που αν το φάει αυτό κανείς θα πάθει δηλητηρίαση! Του είπα γελώντας.

Theo: Γιατί ρε μια χαρά το κάνω εγώ! Εσύ δεν ξέρεις!

Stefanie: Μπαμπά πριν σου ζήτησα να μου φέρεις την μαριζ και εσύ με ρώτησες ποια είναι η κυρία!

Theo: Καλά με έπιασες! Είπε παραδωμένος γελώντας. Το ξέρω πως όταν λες πως θα κοιμηθείς στην Oliv πας στον Paul! Μου είπε σοβαρά αυτή την φορά ανακατεύοντας το μείγμα.

Stefanie: Εγώ συγ- πήγα να του πω αλλά με διέκοψε.

Theo: Μην απολογείσαι γλυκιά μου! Είναι η ζωή σου και μπορείς να κάνεις ότι θες εγώ ότι και να γίνει θα είμαι εδώ για εσένα! Απλά θέλω να με εμπιστεύεσαι και να μην με περνάς για μπαμπούλα!

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now