Ebéd után kaptunk tíz percet, hogy átöltözzünk. A számat elhúzva gondolkoztam, hogy melyik fürdőruhát vegyem fel, végül választottam. Egy sima fekete bikinit felvéve, rávettem egy ruhát, majd Larával kimentem és rá pár percre elindultunk. Az út csak 5 perc volt, ezáltal hamar kiértünk. Lepakolva a cuccokat, mindenki szaladt a vízbe én pedig szenvedtem a naptejjel. Mikor a hátamat próbáltam, valaki nyomott a kezébe krémet, majd elkezdte belém masszírozni. Nagyon jó érzés volt és sajnos nem tudtam hang nélkül hagyni.
-Azért nem kell ennyire élvezni, ez még semmi, ahhoz képest, hogy mi történik az ágyban-hajolt a fülemhez Boka és suttogta. A fejem lángolni kezdett és elhúzódva tőle bámultam őt-Nyugi, nem haraplak meg.
-A barátnőd nem hiszem, hogy örülne ennek-kulcsoltam össze a karomat. Válaszként felhúzta egyik szemöldökét és úgy nézett rám-Jázminról beszélek-a következő pillanatban egy hatalmas nevetés tőrt ki belőle, melyet nem tudtam hova tenni.
-Aranyos vagy, de Jázmin a húgom. Ikrek vagyunk-jelentette ki. Szívemről egy hatalmas kő esett le, de mégis zavarban voltam.
-Ühüm...-haraptam a számba. Ő csak mosolygott rám, majd felállt.
-Gyere, menjünk a vízbe-húzott fel izmos kezeivel, majd elindultunk. A víz elég meleg volt, amin csodálkoztam is. Majd mikor bentem voltunk, Bokát egy hatalmas vízsugárral kisérve lefröccsköltem. Felszisszenve fordult hozzám, mire egy lépést hátrébb tettem.
-Kérlek ne csinálj semmit, most kentél be-raktam ki a kezemet védekezőképpen.
-Nem kell attól félned-mosolyodott el, majd egy váratlan pillanatban megfogott és belevágott a vízbe. Picit elidőzve lent, felúsztam és szúrós szemmel néztem rá. Sajnos én hiába is akarnám legalább a fejét lelocsolni, nem érném el, túlságosan nagyobb nálam.-Így már igazságos-kacsintott. Elnézve egy kicsit elpirultam, de próbáltam leplezni.
-Szonja!-jött oda Lara, majd Bokára nézett. Az a fej, amit leművelt...
-Meg se szólalj, nem. Lara!-mordultam rá, de hiába, nem hallgatott rám.
-Szia, Lara vagyok, ahogy tudom, te Boka. Aranyosak vagytok együtt-mosolyodott el. A fejemet fogva próbáltam nyugodt maradni.
-Üdv. Ellenségek vagyunk, de egy táborban minek legyünk?-kérdezte Boka
-Erről beszéltem. -szóltam közbe
-De ti...
-Lara semmi nincs. Már mondtam.
-Jó, csak azt hittem-durcizott be-Beállunk a többiekhez röplabdázni?
-Igen, beállhatunk-indultunk el, majd visszanéztem Bokára-Te nem jössz?
-De, mehetek-jött utánunk.
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.