Feri várta a válaszomat, de nem tudtam megszólalni. A kezemben lévő képre nézett, majd elvette tőlem.
-Megmondtam, hogy ne gyere be a szobámba!
-Ki van ezen a képen rajtad kívül?
-Nem a te dolgod. Most pedig menj ki-lökött ki az ajtón és mire megfordulhattam volna, bevágta azt. Ezt a szemetet, mi baja van?
-Gyerekek, ebéd!-szólt anya. Boka felkapva engem lecipelt, majd leültetett és leült mellém. Csak remélni mertem, hogy nem látja paradicsom fejemet-Feri nem hallotta?
-Most ideges, mert bementem a szobájába.
-Jaj kicsim. Már nagyok vagytok, miért kell ebből ekkora ügyet csinálni?
-Talán azért, mert mindent megengedek neki, csak azt nem, hogy bejöjjön-jött le a bátyám.
-És? Belehaltál?
-Gyerekek, ezt most ne. Együnk-fogta a fejét apa. Összefont karral a tányéromat bámultam. Anya mindenkinek kiosztotta, majd elkezdtünk enni. Második milánói volt, melytől maszatos lett a szánk. Mikor megtöröltem az enyémet, láttam, hogy Boka is olyan, így a szalvétáját megfogva segítettem neki. A száját nézve, a szemeim az övébe néztek. Elpirultan fordultam vissza at ételemhez.
-Köszönöm-mosolyodott el, majd evett tovább.
-Gusztusos-evett Feri.
-Fejezd már be-néztem rá idegesen-Az a bajod, hogy megnéztem egy kiskori képedet? És akkor mi van? Akkor miért tartod ott?
-Ki mondta, hogy begyere?
-Gyerekek! Fejezzétek be! Micsoda viselkedés ez? Plána, hogy egy vendég előtt...
-A húgommal mi is szoktunk veszekedni...-felelte Boka.
-Ők nem, ezért sem értem, hogy most mi történik-szomorodott el anya.
-Köszönd a lányodnak-dünnyögte Áts. Sajnos egy rossz ötlet után leöntöttem vízzel, ami miatt még annál is idegesebb lett-Na most lett elegem-állt fel és közeledni kezdett felém. Boka abban a pillanatban felpattant és beállt elén, mire Feri megtorpant.
-Áts, nyugodj meg. Látott egy kiskori képet, és akkor mi történik? Nincs benne semmi. Ülj vissza enni, mielőtt rosszat tennél.
-Boka, te ezt nem értheted. Engedj oda.
-Ülj le. Egy sántát alapból nem bántunk.
-Igaza van. Ülj vissza fiam-húzta a pólójánál apa, mire leült.
Ebéd után Boka már egyből menni akart, de anya nem engedte. Azt akarta, hogy legalább négyig maradjon, így a szobámban leültünk egy Lego számítógépes játékkal játszani, mert azt lehetett ketten.
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.