86. Rész

95 7 0
                                    

Hamar eljött az a nap, mikor Péterhez mentünk, ottalvós bulira. Felöltözve, egy kicsit kisminkeltem magamat és berámoltam. Elméletileg van neki medencéje is, szóval hoztam fürdőruhát, meg persze neki egy bort. Mikor megérkeztünk, a többiek már ott voltak. Mosolyogva üdvözöltem őt és átadtam az ajándékát.

-Ó köszönöm, nem kellett volna-puszilta meg az arcomat-menj be nyugodtan, megvárom Jánost. Le tudsz pakolni, majd a lépcsőn, ha felmész jobbra lesz a szobád, Lotti már ott van.

-Rendben, köszi-baktattam fel a lépcsőn. Kis hangulatos ház volt, tele volt növényekkel, Betérve abba a szobába, annyit vettem észre, hogy Lotti éppen liveol. Halkan beosontam mögé, majd hátulról átöleltem.

-Jézusom, de megijedtem!-sikított fel, majd felém nézett és abban a pillanatban, mikor realizálta, hogy én vagyok, szorosan átölelt. Nevetve intettem a kamerába, majd leraktam a cuccaimat. 

-Már most liveolsz? Ejnye-ültem le mellé, majd láttam, hogy mindenki nekem köszönt, így integettem nekik.

-A fiúk még nincsenek itt, így feltaláltam magamat.

-Nem rossz ötlet-néztem rá-Milyen csinos itt valaki.

-Köszi-vörösödött el, majd legyezte magát, amitől felnevettem-gonosz vagy.lökött meg finoman. RÁ pár percre, annyit vettem észre, hogy mögülünk, kettőnk közé megérkezik egy fej. A videóba néztem és észrevettem, hogy Boka volt az. Elmosolyodva meg akartam puszilni az arcát, de belemozgott és egy csókra sikeredett. Elkerekedett szemmel néztem rá, majd gyorsan felállt.

-Megjöttem-túrt a hajába. A kommentek már egyből pörögni kezdtek, hogy akkor mi járunk, vagy mi van és Lottira néztem, aki egy picit aggódni kezdett, de meglepődött is volt egyben.

-Mostmár mennünk kell, majd később leszünk, sziasztok skacok-nyomta ki a videót-Ebből botrány lesz. Így akartátok?-fordult felénk Lotti.

-Egy puszit akartam nyomni az arcodra...-pillantottam Boka felé félve.

-Én meg rád akartam nézni. Csak nem lesz semmi...

-Skacok, ti csókolóztatok? Mért nem szóltatok, hogy jártok?-jött be Károly, mutatva egy videót, ami szerkesztve volt.

-Ez most komoly?-vettem el ingerülten-baleset volt. 3 perce sem történt, de már szerkesztettek videót?

-Ezzel lesz tele az egész Tiktok, figyeljétek meg...

-Na jó, csak nyomjuk ki a netet, felejtsük el, majd később megmagyarázzuk, ezt rakjátok el, kérem-nyúlt a telókhoz Boka és lerakta az ágyra-most inkább foglalkozzunk egymással, Peti is azért hívott, igaz?

-Pontosan. Kár ezen rágódni, ismeretek az embereket, bármit össze tudnak szerkeszteni.

-Igaz-biccentettünk.

-Inkább menjünk lazulni egyet. Öltözzetek át fürdőruhába. Bekapcsolom addig a melegítőt és a TV-t.

-Rendben-bólintottunk. Remélem nem lesz ebből nagy baj...

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now