6. Rész

242 11 2
                                    

A következő pillanatban csók helyett megpuszilta az arcát, melyet Boka utána letörölt. Megnyugodva döltem vissza a széken.

-Ez így unalmas. Legyen az, hogy mindenki mer. Vagy vállalod, vagy iszod-jelentette ki Álmos. A számba harapva éreztem, hogy ez nem lesz jó, de mindenki beleegyezett. Megpörgetve a flakont, Sáránál állt meg.

-Vallj szerelmet a crushodnak.

-Uhh, ez nehéz-túrt a hajába nevetve és hezitált. Végül inkább ivott. Tovább pörgetve, nálam állt meg, de éppen akkor hívtak.

-Skacok ezt fel kell vennem-álltam volna fel.

-Hangosítsd ki.

-Ez nem tartozik a játékhoz-pillantottam a fiúra.

-Hajrá-vigyorodott el. Mivel nem szeretnék még inni, ezáltal kénytelen voltam.

-Szia Ákos, ki vagy hangosítva.

-Szia Szonju. Rendben...-mondta bizonytalan hangon -Hogy telik a napod?

-Eddig egész jól. Neked?

-Átssal eljöttünk bulizni, ő éppen vezet.

-Szia picur-szólt bele, mire elmosolyodtam-hallom minden rendben van. Milyen volt a víz?

-Ümm, langyos.

-Ennek tökre örülök. Bekapcsolod a kamerát?-kérdezte Feri, mire lefagytam. Egy, ha meglát ilyen ruhában én halott leszek, második, elég cringe lenne...

-Épp egy társasággal vagyok és felelsz vagy merszezünk... ki vagytok hangosítva.

-Akkor muti már kikkel. Ugye nem rosszalkodtok?

-Nem...-forgattam a karkötőmet a kezemen.

-Jancsiékkal vagy?-jött a kérdés... Tényleg jól ismer.

-Lehetséges...

-Boka, hallasz?

-Aha-szólalt meg az ágyon ülő fiú.

-Kérlek ne csináljatok semmi rosszat vele és nem igen bíznám rád, mint ellenségre, de kérlek vigyázz rá.

-Mást sem csináltam eddig-nézett a szemembe, melytől zavaromban a telefonomra néztem.

-Örülök, viszont mi megyünk akkor. Este írj anyának.

-Rendben, sziasztok.

-Sziasztok-nyomta ki a hívást. Jó volt Átsot is hallani, nem csak Ákost.

-Áront megkérdezted?-bökött meg Lara. Megrázva a fejemet jeleztem neki, hogy nem-Szonja-durcizott be.

-Este felhívom, jó?

-Oké-mosolyodott el. A flakon most Gábornál állt meg, akinek el kellett játszania, hogy egy kislány. Ez baromi vicces volt és mindenki nevetett rajta, egyedül Boka mosolygott csak. Végül mindenki volt, kivétel Boka.

-Na komor úr. Ültesd az öledbe, majd francia csókkal áraszd el Szonját-vigyorodott el Álmos. Bokára nézve néztem a reakcióját. Ő engem nézett, s nem vette le rólam a szemét. A következő pillanatban pedig megivott egy pohárnyi szeszt. Belül a szívem kihagyott egy dobbanást. Ez baromira fájt most...

-Akkor következő kör.-tapsolt kettőt Álmos.

-Én megyek, fáradt vagyok-mosolyodtam el halványan, majd felállva az ajtónál még visszafordultam-további jó játékot. Jó éjt-mentem ki. A nyári est levegő kellemes volt. A csillagokat pedig nagyon szépen lehetett látni. Betérve a szobánkba lefürödtem, majd az ágyba feküdtem. Anyunak írtam még, hogy milyen volt a nap és megnéztem Lara Snapchat streakjét, melyen Jázmin ruhájába raktak egy doboz joghurtot és Márton azt eszi, evőeszközök nélkül. Viszont mikor közelebbről megnéztem a képet, akkor láttam, hogy nincs rajta Boka. Felvéve egy fekete inget a pizsamámra kimentem, majd megláttam őt.

-Minden rendben van?-értem finoman a vállához, mert közben telefonozott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Minden rendben van?-értem finoman a vállához, mert közben telefonozott.

-Persze-nézett fel-Nem kellene aludnod? Már késő van.

-Nem kellene bent lenned? Mindenki ott van.

-Az lehet. De az már nem játék, hanem hülyéskedés és nekem ehhez most nincs kedvem.

-Szépek a csillagok-mosolyodtam el.

-Igen, azok.-nézett fel. Leülve mellé még pár percig bámultam az eget, majd lehajtottam a fejemet, hogy pihenjek egy picit, de sikeresen sikerült bealudnom...

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now