87. Rész

193 10 0
                                    

Kicsit feszült voltam egész idő alatt, de hála a jó társaságnak, kezdtem elfeledni ami történt, míg a tv-ben meg nem szólalt volna egy nő.

-Mai napon rengeteg kérdést kaptunk, abban a témában, hogy Boka János és Áts Szonja vajon együtt van-e. Természetesen alá tudjuk támasztani ezt videókkal-állt arrébb a csaj és bevágtak rólunk egy videót-Ahogy látható, a két fiatal színész és színésznő csókolóznak. A véletlen műve, vagy már nem bírták magukban tartani egymás vágyait? Amint lesznek még híreink, jövünk! Addig is, a következő műsör, a-szakadt meg az adás, ugyanis Péter kinyomta a TV-t és felénk fordult.

-Hogy is volt ez? Most mi van? Ti együtt vagytok?

-Egy egyszerű összenézés akart lenni!

-Nem az jött le-pillantott felém-Ebből még botrány lesz.

-Már van...

-Járunk-szólalt meg Boka egy kis idő után. Én csak felvont szemöldökkel néztem rá.

-Ezzel nem segítesz-suttogtam.

-De ez az igazság-fogta meg a kezemet, mire a többiek elolvadtak.

-De nem akartuk senkinek sem elmondani.

-Ez a csapat nem olyan. Igaz?-nézett körbe, mire bólintottak.

-De hogy lesz ezek után?-néztem rá aggódva.

-Titokban akarjátok tartani?

-Ameddig lehet, igen.

-Akkor kell egy olyan, videó, ahol mást is megcsókoltok-ajánlotta fel az egyik fiú, mire a fejemet fogtam.

-Az se lesz feltünő, hogy most mindketten más szájában leszünk.

-Skacok, csak felajánlottam. Elég az egyikőtöknek, pl Bokának.

-Lottival már találkoztam. Az volt a videóban.

-Jó oké, akkor nem tudom.

-De játszhatjuk azt is, hogy kártyát rakunk a szánk elé és úgy adjuk körbe-körbe-ajánlottam fel.

-Nem rossz-gondolkodtak el a többiek.
-kifejezetten tetszik. És akkor leesik Boka és Lotti között?

-Igen-biccentettem-mondjuk a 3. Kör után.

-Remek, de , ha körbe játszuk, akkor 2 fiú egymás mellett lesz.

-Én úgy gondoltam, hogy beülünk egy sorba és oda-vissza megy. Így egy fiú, egy lány, egy fiú, egy lány és a végén egy fiú.

-Mondjuk igen, így logikus-nevetett fel Peti-Remek, akkor megcsinálom a terepet. Remélem sikerülni fog.

-A videókat valószínű úgyanúgy fogják terjeszteni, mert mindenki oda van értetek, de talán elhiszik, hogy nem jártok-mosolyodott el Lotti, majd mindenki felpattant és követtük Petit.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 27, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now