Összekészítve a cuccaimat a fürdéshez, elkezdtem keresgélni, majd betévedtem az egyikbe. Elővéve a piperét, elhelyezkedtem, majd a kádba megengedtem a vízet és egy fürdőbombát dobtam bele. Elzárva a csapot a telómon elindítottam a zenelejátszót és lehunytam a szememet. Meg kellene köszönnöm Bokának, hogy segített... De lehet, hogy már alszik.
A habbal játszadozva, arra lettem figyelmes, hogy nyitódik az ajtó és Boka belép. Szerencsére a hab eltakarta a testemet, de nagyon megijedtem.
-Bocs, ne haragudj. Nem tudtam, hogy itt vagy!-már ment volna ki.
-Várj, ne menj. Mármint...-lettem vörös-Engem nem zavar...
-Miért ide jöttél?
-Van más..?
-Igen. Ez az én fürdőm, de nem baj, csak meglepett.-pillantott rám, amitől elpirultam.
-Holnap esküszöm, hogy a másikba fogok menni.
-Maradhatsz-nézett a kádra, mire én is és akkor realizáltam, hogy félig üveg az oldala és egyből takarni akartam magamat, de megcsúsztam a habon és elsüllyedtem. Boka utánam kapva felhúzott, majd felnevetett-Veled mindig történik valami-nézett a szemeimbe. Ma először hallottam nevetni...
-Hát látod. Elátkoztad a helyeket-mosolyodtam el.
-Csak a Vörösingeseket, de látszik, hogy te is az vagy, mert rád is hat ez a varázs.-ment a hátam mögé, majd kiengedve a hajamat elkezdte kifésülni és megszárítani. Mikor teljesen megszárított, egy törülközőt adott nekem, amibe megtörültem magamat és felvettem a pizsamámat. Ő eközben végig csukott szemmel volt és az ajtó felé állt. Majd elkezdtem fogat mosni, mikor láttam, hogy a zuhanyzóba készül bemenni.
-Megmoshatom a hajadat?-csúszott ki a számon, majd gyorsan rácsaptam. Boka egy másodpercre lefagyott, majd halványan biccentett-C..csak vicceltem...
-Te tudod-lépett be egy fürdőgatyában. Hezitálva, de végül átvettem a pizsamámat az ő pólójára és a bikinire. Lejjebb hajolva megfogtam a vállát, ő pedig felkapott. A zuhanyrózsát a hajához célozva bevizeztem, majd a sampont elkezdtem belemasszirozni. Legalább van ürügyem, hogy miért markolok a hajába... Ezt a folyamatot kétszet ismételtem, majd végül lemostam. Mikor elhúztam a rózsát a szemeimbe nézett. A pupilláit bámulva láttam, hogy kitágultak és elvörösödtem. Lehet, hogy tetszem neki...?-Köszönöm-rakott le, majd a fal felé fordult és mosni kezdte magát, miután kimásztam. Ismét megtörülköztem és átöltöztem. Boka is ezt tette, mikor végzett, majd leult egy székbe és az ölébe húzott. A hajszárítót a kezembe vettem, s már kezdtem volna megszárítani, mikor nem engedte-Amit Lara mondott...
-Az mind igaz-suttogtam.
-Ákos tényleg szerelmes beléd?-nézett a szemembe. Lefagyva ültem rajta. Nem is az érdekli, hogy szűz vagyok...?
-Igen-biccentettem-De én nem érzek iránta semmit.
-Akkor ki iránt érzel?
-S..senki iránt-akadoztam. Te irántad...
-Értem-bólintott egyet, majd hagyta, hogy szárítsam a haját. Most azt hiszi, hogy nem szeretem, pedig de... de talán így egyszerűbb. Kevésbé fog fájni. Neki, Átsnak és nekem... 10 perc alatt készen is voltunk. Boka öléből felállva megfésültem, majd leraktam a hajszárítót.
-És te miért nem hagytad, hogy Sára lesmároljon?
-Nem vagyok egy játékszer-zárta le röviden. Mondjuk igaz, én sem örültem volna neki...
-És... még mindig nem érdekel téged a szerelem?-néztem a szemeibe. Legelőször, mikor észrevett, ezt mondta. Érdekelt, hogy azóta mi lett...
-Nem-kezdett el fogat mosni. Aucs...
-Rendben. Én.. most megyek aludni. Nagyon fáradt lettem. Jó éjt-fogtam össze a cuccaimat.
-Jó éjt-köszönt el. Bementem a szobába, majd elpakoltam és az egyik felső ágyba lefeküdtem aludni. Lehet, hogy csak próbáltam bebeszélni magamnak, hogy lehet ebből több, mint barátság..?
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.