60. Rész

145 7 0
                                    

Észre sem veszem, de már olyan hamar eljött a Halloween, hogy nem is észleltem. Ma egy bulti szervezünk erre az alkalomra, ahova ijesztő/Halloweennal kapcsolatos cuccokat kell felvenni. Anyát megkértem, hogy csináljon sütiket és mivel rengeteg lett, így kocsival fogok bemenni.

-Miért? Simán elbírnád-nézett rám Feri-elég erős vagy hozzá.

-De vicces itt valaki-fontam össze a karomat.

-Ahj te. Próbám lesz 9-től, szóval jó lenne, ha sietnél.

-Mit próbálsz?

-Az titok-pöckölte meg az orromat, mire durcisan néztem-Na, öltözz át. Vagy pizsamában szeretnél jönni?

-Meg leszel harapva-közeledtem hozzá, mire felnevetett.

-A jelmezbe gyere-emelt fel, majd lerakott a lépcsőre-futi-csapott a fenekemre, mire bemutattam neki és felrohantam a szobámba. Gyorsan felöltöztem és megcsináltam a sminkemet, majd beültünk a kocsiba és a suli felé tartottunk.

 Gyorsan felöltöztem és megcsináltam a sminkemet, majd beültünk a kocsiba és a suli felé tartottunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ez a Fülöp gyerek nem is néz ki rosszul. Mármint-köhögött Feri, de késő volt, már felnevettem-Szonja, ne már. Tökre el tudnálak téged vele képzelni.

-Köszönöm, de csak barátok vagyunk-vonta vállat.

-Csak mondtam-nézett rám, majd leparkoltunk-Na futás. Peddig is vagy?

-Kb. 4-ig-vettem ki a sütiket.

-Remek, akkor majd együtt megyünk haza.

-Együtt?

-Ó basszus...-fogta a fejét-Na szia...-harapott a szájába, majd becsukta az ajtót és elhajtott. Felnevetve néztem utána. Szóval fel fog lépni. Értem.

A suliba beérve a kajákat az osztálytermünkbe vittem. Magamon a ruhát megigazítva, kiálltam a folyosóra, mert valaki hívott.

-Igen?-vettem fel, mire Jázmin szólalt meg a telefonban.

-Szia Szonja, figyelj, ne haragudj a múltkoriért, amiért ennyire berágtam... Nem akartam, csak minden összejött akkor.

-Te bocsáss meg, amiért nem mondtam el.

-Mindenkinek lehetnek titkai. Tényleg bocsáss meg, rájöttem, hogy hülye voltam-kezdett remegni a hangja, mire távolból egy hangos bandát hallottam. Megfordulva láttam, hogy a Pál utcaiak ilyen hangosak és köztük volt Boka is, a párjával.

 Megfordulva láttam, hogy a Pál utcaiak ilyen hangosak és köztük volt Boka is, a párjával

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az ingje ki volt gombolva, mely alatt nem volt semmi. Az is feszült a karjainál. A sminkje csak fél arcos volt, mely tök menőn nézett ki rajta. A lánynak ugyanilyen sminkje volt, csak a másik oldalra volt megrajzolva. Egy másodpercre kirázott a hideg, de ők észre sem véve engem, bementek az osztályterembe.

-Hallasz?-szólalt meg a fülem mellől érkező hang.

-Persze, és nem haragszom rád-tettem hozzá.

-Köszönöm, akkor lehetünk ismét barátok?

-Igen-haraptam a számba.

-Szeretlek-sikított fel, majd egyből lerakta. A telómat még néztem pár percig, majd mikor elsötétedett, megláttam magamat benne, a béna sminkemmel. Talán valakitől kéne kerítenem egy kabátot, mert a ruhám is tök gáz...

Kerek nyolckor el is kezdődött a party. Ezt a rádióban megszólaló zenéből tudtuk.

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now