Pár óra múlva, annyit láttam, hogy mindenki egy nagy körbe helyezkedett el. Előre pofátlankodva, leültem egy székre és vártam, hogy mi fog történni. Pár perccel később, Feri megjelent egy fehér bő ingben egy szürke farmerral és mezitlább, majd elkezdett színészkedni még pár fiúval. Később csatlakozott Áron is, mire Lara felsikítva tapsikolt. A fejemet fogva csak reméltem, hogy csöndben fog maradni az elkövetkező pár órában. A fiú megfogva a kezemet, felrántott a székről, majd bevitt a kialakított kör alakú színpadhoz. Levéve a magassarkút, vártam az utasítást. Áron egy hirtelen mozdulattal megpörgetett. Kb. 5-ször pörögtem és piciket mentem arrébb, mire Feri elkapott és szemeimbe nézett. Ennél a jelenetnél ugrott be, hogy melyik színdarab ez.
-Sajnálom Hyden, de...
-De?-nézett rám
-De nem lehet-tipegtem arrébb a fejemet fogva.
-Miért nem?-állt be mögém a derekamat megfogva.
-Mert... mert igéretet tettem valakinek-biccentettem.
-Mégis kinek. Elisabeth az ég szerelmére nyögje már ki!-lökött el egy kicsit magától, mire felé fordultam.
-A férjemnek.
-A férjének? Mégis mit?
-Ha tudná, talán nem is találkoztunk volna.
-Mégis mit igért a férjének?
-Örök szerelmet-mondtam ki, mire Feri ideges lett és kergetni kezdett. Áronra ugorva, együtt pörögtünk kétszer, majd lerakott a földre.
-Mondja, miért rohant ennyire? Tán valaki üldözte Elisabeth?
-Ha tudná, tán már nem is hívna nevemen.
-Mondja el kedvesem, mi történt.
-Hát tudja... álltam egyenesen. Pont így, ahogyan most. Majd elindultam a tömegben-mentem az elől ülők közelébe-és kiragadtam egy embert onnan-állítottam fel egy fiút random-Azzal a férfival pedig táncolni kezdtem-kezdtem el a keringőt vele táncolni és egyből kapcsolt az agya-De aztán valahogy megváltozott. Szemei vörösek lettek és valahogy fogai is megváltoztak. Amitől rögvest megijedtem, de még mindig folytattuk a táncot-csináltuk tovább-majd pörgés közben...-kezdett pörgetni-megcsúsztam, de ő elkapott-folytattuk a cselekvést-és karjaiba estem, mihelyst ő szájával közeledni kezdett nyakamhoz-néztem a fiúra, mire megláttam, hogy Fülöp volt az. Próbáltam szerepben maradni, hogy ne nevessek fel-De rögvest felálltam és futni indultam, de elkapott. Faggatni kezdett, míg kedvesem nem került szóba-néztem Áronra, majd kezemmel jeleztem Fülöpnek, hogy leülhet. Áron az ölébe húzott, majd figyelt engem-Mondtam neki, hogy örök hűséget fogadtam önnek és futottam, míg ide nem értem.
-Ki volt az a férfi? Tán nem az egyik szolgám?
-De igen! De én önhöz maradok hűséges!
-Valóban?-jött oda Áts is, majd mindkettő szeme a kontaklencsétől vörös lett. Már futni akartam volna, de Áron erősen szorítva engem, nem hagyott és mindketten belém "haraptak", majd művérrel összekenték a nyakam. A tanárok fütyültek, meg fotóztak minket. Áronnal összenézve felnevettünk, majd Feri felkapva engem megpuszilt-ügyes voltál. Tudtam, hogy még emlékszel rá.
-Hogy tudnám elfelejteni?-markoltam a hajába-viszont ezt muszáj lesz letörölnöd-mutattam a nyakamra.
-Úgy lesz-mosolyodott el, majd az egyik vállára ültetett, mire Áron is alám állt. Kinyújtva a kezemet készült egy közös kép rólunk, majd Fülöpöt is behívtuk közénk. Feri a lábaimat megfogva, átvezette a fiú vállai között, aki megfogta a bokámat. A képek után leraktak, majd segítettek letörölni a művért. Szerencsére a ruhám nem lett olyan. Következő pillanatban annyit láttam, hogy Lara sikítva fut oda Áronhoz, engem fellökve. Már majdnem megcsókolta őt, mikor a fiú elhúzódott.
-Most mi bajod van?
-Lara figyelj, én nem akarok veled járni. Sosem voltál nekem szimpatikus és azok után pláne nem, amit tettél Szonjával. Hogy voltál képes ilyet tenni az legjobb barátnőddel? Ne keress többet jó?-beszélt a kelleténél hangosabban, mire a lány teljesen megsemmisült. Sírva kirohant a teremből. Ez egy kicsit fájt nekem... Már indultam volna el utána, de Áts megrázta a fejét, így maradtam.
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.