37. Rész

154 11 2
                                    

Természetesen horror filmet néztünk. Beülve Lara, a kanapé alá, néztem a tv-t. Boka leült mellé, és éreztem, ahogyan a vállamba markolt, jelezvén, hogy mi a helyzet, csakhogy ugrottam egyet, mert csikis voltam.

-Lara!-néztem rá idegesen.

-Bocsi, elfelejtettem, hogy te mindenhol is csikis vagy-tette fel a kezét. A szememet forgatva visszaültem, majd a többiek hoztak pattogatottat, chipset, italokat, gumicukrokat, de annyit, hogy még húszunknak is sok volt. Leraktám elém, az asztalra, majd betették a filmet. Eleje baromi unalmas volt, szinte nem történt semmi, kb. a felénél kezdődött a lényeg. Lara az egyik jelenetnél annyira megijedt, hogy felsikított.

-Nyugalom-fogta meg Boka a kezét. Rájuk néztem, majd Lara combját megpaskoltam és visszafordultam. Lehet, hogy János elkezdett valamit érezni a barátnőm iránt..? Ami nem baj, csak akkor az eddigi tettei felém azért voltak, hogy többet megtudhasson róla...

A filmet tovább nézve, nagyon nem tudtam figyelni. Egyfolytában Bokáék voltak a fejemben. Örültem, hogy én ülök elől, mert senki nem látta, milyen arcot vágtam.

-Na-nézett az órára Jázmin-lassan öltözhettek át.

-Ez baromira ijesztő volt-nézett Bokára Lara.

-Szerintem nem volt para. Viszont tetszett a démon karaktere.

-Olyan szempontból nem volt rossz, igen. Egyébként, állhatok melléd, mikor fürdünk?

-Persze-felelte, mire Lara elmosolyodott. Király, ki mellé fogok állni?

-És köszi, hogy beleegyeztél abba, hogy velem legyél.

-Semmiség, tényleg-vont vállat. Felállva közöttük, elindultam felfelé, majd a fürdőruhára néztem. Felvegyem, vagy ne..? Végül felvettem. Lementünk a medencékhez, majd kezdődött a buli, miután a vízet befestettük és a ledeket vörösre állítottuk.

-Szóval, először is, egy laza felelsz vagy mersz, mint tegnap, azután pedig majd játszunk mással is. Bármikor ihatsz!-nevetett fel-de ha passzolod, kötelező-jelentette ki Jázmin. Beállva Loretta mellé figyelni kezdtem.

-Inkább mersz vagy passzolsz játékot játszunk-mondta Edina, mire mindenki beleegyezett. Ó basszus...-Tivadar csókolj meg-vigyorodott el, mire a fiú odament hozzá és megtette. Csakhogy ebből nem 1mp-s folyamat lett...

-Addig mondok én. Weisz, vedd le a fürdőgatyádat-vigyorodott el Panna.

-Jó vicc volt-nyúlt egy italért. Megnyugodva kifújtam a levegőt-Réka, twerkelj. A csajszi kimászva a vízből engedelmeskedett. A szememet eltakarva hányingerem lett-azaz csajszi.

-Jó volt? Örülök-mosolyodott el. Na skacok. Boka és Lara. Ideje lenne egy kicsit közelebb kerülnetek egymáshoz. Boka, ültesd az öledbe Larát, majd ő tudja, hogy mi hogyan tovább-kacsintott. Boka nem mozdult meg, de Lara magától beleült az ölébe és a következő pillanatban olyat láttam, amit nem akartam. Egy piáért nyúlva, gondolkodás nélkül lehúztam egybe. Undorító íze volt, de pont nem érdekelt. Láttam egy másik színűt is és azt is megittam. Az kevésbé volt keserű, így vagy három pohárral ittam abból még utána. Szinte forgott velem a világ, de még láttam. Viszont a következő pillanatban az én nevemet hallottam.

-Andor és Szonja, menjetek át a Jakuzziba és hát... you know-vigyorodott el Lara. Álmossal? Mit? Nem is értem mi a feladat. Kimászva a vízből, alig bírtam egyenesen menni, amin felnevettem. Majd éreztem egy kezet a derekamon, aki betett a másik medencébe.

-Igazából nem értem mi a feladat. Te tudod?-dőltem rá nevetve. Ő csak az arcomat simogatta, majd annyit éreztem, hogy a fürdőruha felsőmet kiköti és már húzza le, viszont a következő pillanatban minden elsötétül...

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now