24. Rész

164 12 2
                                    

Ha nem 4 órát, akkor legalább 3-at ültem ott, egyedül a sötétben, mire Boka méltóztatott bejönni.

-Ne haragudj, sokáig maradtak.

-Semmi baj, majd bezárlak egy ketrecbe és éhen-szomjan fogsz ott maradni.

-Jó, tényleg bocs. Elhívlak mekizni-ajánlotta fel, mire felcsillant a szemem.

-Talán megbocsátok-pattantam fel.

-Örülök. Na indulás-parancsolt rám. Döcögve elindultam a kapu felé, mikor valaki hátulról a derekamat megfogva, a vállára rakott-túl lassú vagy-cipelt Boka.

-Te meg túl szemtelen-szemléltem a haját. Annyira beletúrnék...

-Előfordul-vitt tovább. A mekinél megállva, lerakott a földre, majd az önkiszolgálós pulthoz mentünk-Mit kérsz?-nézett rám. Bevallom, nem akartam, hogy azt higyje, hogy zabagép vagyok... (még akkor is, ha így van), így azt kértem, mint minden másik lány.

-Elég lesz egy sültkrumpli.

-Nagyszerű, leülnél kérlek addig? Vidd ezt a táblát is-húzott ki egy számot, majd a kezembe adta. Biccentve felé, a nagy tömegben egy helyet vadásztam. Mire sikerült leülnöm, addigra ő is végzett a rendeléssel.

-Ez gyors volt.

-Nem most kezdtem-nevetett fel-De erről egy szót sem.

-Hidd el, én leszek az utsó, aki nyáladzani fog érted. De ha ki is raknék egy fotót rólunk, akkor az összes lány megtépne engem.

-Az biztos-biccentett szórakozottan, majd megjött a kaja is-Tessék-adott oda egy nagy zacskót, mire kinyitottam.

-Héj, ebben hamburger is van.

-Ismerem a bátyádat, tudom, hogy mennyit eszik, nem fogom hagyni, hogy éhezz.

-Szóval zabagép vagyok?

-Nem, csak ismerem a tesókat-nézett a szemembe, amitől elakadt a szavam-Egyél.-nyomott a számba egy krumplit amitől elvörösödtem-szóval nem tetszem neked-dőlt hátra.

-Én nem ezt mondtam...

-És mi nem tetszik bennem? Hogy vannak izmaim? Hogy van zenei tehetségem? Hogy...

-Hogy nem tudod befogni a drága szádat-vágtam rá, mire elmosolyodott.

-Arra gondoltam, hogy túl komoly vagyok, de ezek szerint nem eléggé.

-Csak bolond-haraptam a hamburgerbe, majd a szalvétát kezdtem el keresni, de ő letörölte a kezével a számat.

-Mond, ha nem érzel irántam semmit, akkor miért pirulsz el, mikor velem vagy? Mikor hozzád érek?

-Reflex-vágtam rá ismét-legtöbb fiúnál ilyen vagyok-tettem hozzá, de lehet kár volt, mert ezzel hazudtam is...

-Áá, értem-kezdett el enni. Lehet, hogy rosszat mondtam..?

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now