Reggeli közben Jázminra néztem, aki Feri mellett ült. Mind kettő keze lent volt az asztal alatt, így volt egy tippem, hogy egymást fogják. Kis cukik.
-Valaki nem látta a telómat?-tapogatta végig a zsebeit Lara. Mindenki megrázta a fejét, majd ásítva leült és enni kezdett. Fura abba belegondolni, hogy kevesebb, mint egy hónap és vége a nyárnak. Boka megfogva a tányérját leült mellém, majd elkezdett reggelizni. Elvörösödve néztem a kajámra. -Ma mi a terv amúgy?
-Négykor menni kell, anyáék hatra lesznek itt.-nézett rá Jázmin. A többiek egy "ne már"-ral illették-De lehet ilyen máskor is. A fél társaság innen úgyis 12-be fog menni. Ott van Szalagavató, akkor is lehet egy kis After party. Mit szóltok? Természetesen, aki még nem végzős, ő is jöhet.
-Na, az nem rossz-biccentett mindenki. Jánossal összenéztünk.
-Te szeretnél táncolni?-suttogta.
-Igen-biccentettem.
-Akkor én is-evett tovább. Elolvadva néztem rá, majd mikor mindenki megette, eloszlott a csapat. Áts szólt Jázminéknak, hogy hamarabb kell hazamennünk, így gyorsan összepakoltunk és kivittem a cuccokat, majd ketten visszamentünk elköszönni a többiektől. Felmentem a lány szobába, mikor Lara fogadott.
-Hogy is volt ez?
-Mármint mi?
-Ne játszd a hülyét! Elküldted, ahogyan Jánoska reggel csókol téged!-lett ideges. Lefagyva néztem rá.
-Milyen videót? Lara!
-Ahol az ágyban vagytok! Te meg még azt merted állítani, hogy nincs köztetek semmi és hogy nem vagy belé szerelmes!
-Hol a telód?-kezdtem remegni.
-Nem mindegy neked?
-Hol a telód?!-kérdeztem szakaszosan.
-Álmosnál!
-Ő hol van?
-Tart Jánoskához. Nyugodj meg, már nem lesz többé titok, hogy kihasználtad őt-nevetett fel. Kihasználni..? Ó basszus, baromira elszúrtam ezt. Valószínű akkor készülhetett a videó, mikor Boka megfordult és a telóm becsúszott az ágy széléhez, majd mikor kivettem, leállhatott. Ilyen nincs, akkor az ő chatében voltam bent...
-Hol van Boka?
-Mit tudom én-nevetett tovább. Rohanni kezdtem, mint egy elvetemült. Benéztem ide, benéztem oda, de sehol nem találtam. Majd végül a medencékhez lerohantam. Mikor odaértem, akkor fejeződött be a videó.
-Meg... megmagyarázom-nyeltem egy nagyot. Ő csak felnézett a telóból és komor fejjel nézett a szemembe.
-Szép munka volt-biccentett "elismerően", majd elhaladt mellettem. Könnyeim patakokban folytak már és alig láttam.
-Boka...
-Rohadt nagyot csalódtam benned-ment el Álmos is. A szívemhez kapva, próbáltam összekapni magamat, de alig sikerült.
Jázmintól elbúcsúzva, János már nem volt ott. Beülve a kocsiba elindultunk haza, majd érkezés után az volt az első, hogy beborultam az ágyba és sírni kezdtem, miközben Boka pulcsiját átölelve szagoltam. Ezt jól elrontottam...
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.